پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 67980
منبع : خبرگزاری مهر

آیت‌الله سعیدی: دستگاه‌ها از ظرفیت آزادگان استفاده کنند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: دستگاه‌ها و نهادهای نظام اسلامی باید از ظرفیت آزادگان در عرصه‌های مختلف استفاده کنند
دستگاه‌ها از ظرفیت آزادگان استفاده کنند
دستگاه‌ها از ظرفیت آزادگان استفاده کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس قم و تهران طی سخنانی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های قرآن کریم باطل همیشه ماندگار نیست، اظهار کرد: تحریم‌ها و فشارهای دولت آمریکا علیه نظام اسلامی مشکلاتی را برای مردم و نظام به دنبال داشته است اما در نهایت پیروزی قطعی با افرادی است که مسیر حق را دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت بدون تحمل سختی شدنی نیست و حرکت در این مسیر نیز یک کار اختیاری نیست چراکه بر اساس آموزه‌های قرآنی، دستورات دینی بر افراد واجب شده و همگان موظف به انجام آن‌ها هستند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه دشمنان همیشه درحال صف‌آرایی مقابل مسلمانان هستند، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به جبهه حق استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه آزادگان در دوران اسارت از هر فرصتی برای ارتقای معنویت خود استفاده کردند، مطرح کرد: این افراد هنرهای مختلف را به یکدیگر آموختند و علوم متفاوت را به یکدیگر منتقل کردند.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و نهادهای نظام اسلامی باید از ظرفیت آزادگان در عرصه‌های مختلف استفاده کنند چراکه این افراد در طول عمر انقلاب سابقه درخشانی داشته و همچنان پای آرمان‌های امام خمینی(ره) ایستاده‌اند؛ حضور آزادگان در صحنه مانع اختلاس اختلاس‌گران می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyhem.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما