شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 68031
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات ووشوی نان چوآن کشور؛

ووشو کاران قمی صاحب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند

قم نيوز : رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: ووشو کاران قمی در مسابقات ووشوی نان چوآن کشور صاحب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند.
ووشو کاران قمی صاحب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند
ووشو کاران قمی صاحب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده اظهار داشت: درخشش تیم اعزامی ووشو سبک نان چوآن استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور در استان فارس با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ توسط تیم اعزامی قم رقم خورد.

وی افزود: پسران ووشوکار قمی که برای حضور در این مسابقات عازم شیراز شده بودند با ۵ طلا و ۴ نقره و ۳ برنز در این مسابقات که با حضور ۵۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد، به کار خود پایان دادند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: احمد عمویی و مهدی خورشیدی در  رده سنی بزرگسالان توانستند هر کدام صاحب یک مدال طلا و یک نقره شوند و حامد پورفلاحتی در رده سنی نوجوانان نیز ۲ مدال به دست آورد  و یک طلا و یک برنز کسب کرد.

محمد زاده بیان کرد: محمد مهدی سپهری فر  در رده سنی نوجوانان برای ووشوی قم یک طلا از این مسابقات دشت کرد و عباس آمره در همین رده سنی یک مدال نقره و یک برنز به دست آورد و در رده سنی جوانان نیز احسان رمضانی یک نقره و یک برنز و علی قلی زاده یک مدال نفره کسب کردند. مربی و سرپرست تیم اعزامی قم به شیراز، محمد فتحی راد بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ووشو در قم عنوان کرد: اولین دوره جشنواره بزرگ هنرهای رزمی ووشو به همراه قرعه کشی و جوایز نفیس برای تماشاگران با حضور خانواده‌ها و عموم در بخش مردان و بانوان روز ۳۱ مرداد مصادف با عید سعید قربان در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdchzvn-.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما