کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برتری برابر کرمان؛

قم فینالیست مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد

خبرگزاری مهر , 29 مرداد 1397 ساعت 12:49

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم بسکتبال قم با برتری برابر کرمان فینالیست مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور شد.


به گزارش قم نیوز علی خبری اظهار داشت: رقابت‌های بسکتبال نوجوانان پسر کشور در حالی در آبادان برگزار می‌شود که تیم بسکتبال استان قم برای کسب قهرمانی این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

وی افزود:  مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور از امسال با شیوه جدید در سه سطح A، B و C برگزار می‌شود و تیم بسکتبال قم با توجه به نتایج سال گذشته در سطح C قرار گرفته است و با توجه به نتایجی که در بازی‌های اخیر کسب کرده جواز صعود به سطح B را به دست آورده است.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: پسران بسکتبال قم روز یکشنبه در آبادان ۷۷ بر ۴۵ کرمان را شکست دادند و فینالیست شدند و برای کسب عنوان قهرمانی امروز برابر تیم بسکتبال استان قزوین قرار می‌گیرند در حالی که صعود تیم‌های قم و قزوین به دسته بالاتر قطعی شده است.

خبری بیان داشت: دو تیم یک بار در مرحله گروهی با هم روبرو شدند که پسران بسکتبال قم  بازگشت فوق العاده ای  مقابل تیم قدرتمند قزوین داشتند و در حالی که کوارتر اول بازی را با حساب ۱۹ بر ۴ به حریف واگذار کرده بودند با تدابیر مربیان و خود باوری بازیکنان در نهایت با نتیجه ۶۲ بر ۴۴ تیم قزوین را شکست دادند.

وی عنوان کرد: قم در بازی اول، ایلام را شکست داده بود و پس از پیروزی بر قزوین در بازی دوم، در سومین بازی دور گروهی توانست ۵۹ بر ۲۷ تیم لرستان را شکست دهد و تاکنون هر ۴ بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/ 139


کد مطلب: 68138

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68138/قم-فینالیست-مسابقات-بسکتبال-نوجوانان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir