دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 68146
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر حوزه علمیه بحرینی‌های قم:

بحرین، زندان بزرگ شیعیان است/ علمای حوزه بحرین نقش اساسی در تغییر نظام این کشور دارند 

قم نيوز : شیخ دقاق گفت: مقاومت درمقابل نظام استبدادی آل خلیفه ، حضور علمای دین در کنار مردم نقش اساسی در تغییر دولت این کشور در آینده خواهد داشت.
علمای حوزه بحرین نقش اساسی در تغییر نظام این کشور دارند 
علمای حوزه بحرین نقش اساسی در تغییر نظام این کشور دارند 
به گزارش قم نیوز شیخ عبدالله دقاق روحانی برجسته بحرینی و مدیر حوزه علمیه طلاب بحرینی مقیم شهر مقدس قم، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی و سلامتی آیت الله عیسی قاسم ، رهبر شیعیان بحرین گفت: عمل جراحی بر روی آیت الله عیسی قاسم انجام شد که خوشبختانه صددرصد موفقیت‌آمیز بود و اکنون ایشان را به بخش منتقل کرده اند و وضعیت سلامتی ایشان هر روز بهتر می شود و برای بهبودی احتیاج به مدتی استراحت دارند که این دوره حداقل دوماه طول می کشد و بعد از آن قرار است، یک سری معاینات ویژه بر روی ایشان صورت بگیرد تا پزشکان مطمئن شوند بیماری سرطان ایشان کاملا از بین رفته و ایشان کاملا خوب هستند.

وی درباره اوضاع بحرین گفت: بحرین در حال حاضر وضعی بسیار اسفناک دارد و شیعیان در تنگنا اقتصادی، امنیتی و اجتماعی قرار دارند به گونه ای که بحرین به زندانی بزرگی برای مردم تبدیل شده است و هرکسی سخنی یا اعتراضی کند سرنوشت او یا زندان است یا تبعید از کشور و  این آخرین وضعیت مردم بحرین در این روزها است .

این روحانی برجسته بحرینی در مورد ادامه فعالیت جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین نیز گفت: جمعیتی الوفاق از جانب نظام بحرین کاملا منحل شده است و اکنون الوفاق حق هیچ گونه فعالیتی ندارد و از دیدگاه رژیم بحرین آنها جمعیتی کاملا غیر رسمی محسوب می شوند .

وی افزود: آنها حق هیچگونه فعالیتی به نام الوفاق را ندارند و دولت آنها را در جوامع بین الملل غیر قانونی اعلام کرده است، اما در خارج بحرین مثلا در لبنان و لندن آنها فعالیت های سیاسی و حقوق بشری را به گونه آشکار و علنی ادامه می دهند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت بحرین گفت: ما احتیاج به صبر و استقامت و بصیرت داریم. در این برهه از زمان علمای دینی کشور ما نقش اساسی برای آرامش مردم دارند و اگر صبر کردیم و استقامت و‌رزیدیم و ثابت قدم ماندیم ان شاء الله اوضاع کشور به نفع ما خواهد شد و سرنوشتی خوب خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcepz8p.jh8vei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما