کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه در قم اعلام شد

خبرگزاری مهر , 29 مرداد 1397 ساعت 18:01

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز عرفه در استان قم خبر داد.




    استانها قم

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه در قم اعلام شد
محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه در قم اعلام شد

قم - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز عرفه در استان قم خبر داد.

به گزارش قم نیوز سرهنگ علی حسن قیصری اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از تمامی توان پرسنلی و تجهیزاتی موجود ترافیکی محل‌هایی مانند اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، محل عبور شرکت کنندگان در مراسم را با گماردن پاس پیاده و گشت خودرویی و موتورسیکلت کنترل می‌کند.

وی افزود: محدودیت ترافیکی حداقل ۲ ساعت قبل از شروع مراسم دعای عرفه در محدوده تعیین شده در چهار راه حجتیه به سمت بلوار بهار و حرم مطهر، از میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا و از تقاطع عماریاسر آذر به سمت چهارراه بازار (به غیر از وسائط نقلیه عمومی) برقرار می‌شود و در سایر معابر نیز در صورت نیاز به صورت مقطعی محدودیت اعمال خواهد شد.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: برای پارک خودروهای شخصی، پارکینگ بستر رودخانه، پارکینگ طبقاتی، پارکینگ زائر و پارکینگ تقاطع شهدا در نظر گرفته شده است.

سرهنگ قیصری ادامه داد: محل پارک موتورسیکلت‌ها نیز شامل تقاطع شهدا، طول بلوار بهار و سه راه خورشید است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 68160

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68160/محدودیت-های-ترافیکی-روز-عرفه-قم-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir