شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 68327
منبع : خبرگزاری مهر
در دور گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور؛

تیم فوتسال آپکو پارس قم با رتبه سوم به کار خود خاتمه داد

قم نيوز : سرپرست تیم فوتسال آپکو پارس قم گفت: تیم فوتسال آپکو پارس قم در دور گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور با رتبه سوم به کار خود خاتمه داد.
تیم فوتسال آپکو پارس قم با رتبه سوم به کار خود خاتمه داد
تیم فوتسال آپکو پارس قم با رتبه سوم به کار خود خاتمه داد
به گزارش قم نیوز حسین آزادی اظهار داشت: تیم فوتسال آپکو پارس قم که نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور بود در پایان مرحله گروهی این مسابقات گرچه موفق به صعود به جمع تیم‌های مرحله نهایی نشد اما توانست امتیاز استان قم در این مسابقات را با همه مشکلات، حفظ کند.

وی افزود: تیم فوتسال آپکو پارس قم با هدایت فرید نقشبند تنها با ۲ جلسه تمرین به مسابقات جوانان کشور در سقز رفت اما عملکرد این تیم به گونه‌ای بود که حتی تا روز پایانی مسابقات، شانس صعود به جمع ۴ تیم برتر کشور را داشت و می‌توانست در این صورت، اتفاقی بزرگ را رقم بزند اما با این وجود، حفظ امتیاز قم در لیگ برتر با این میزان تمرین به خودی خود کار بزرگی است.

سرپرست تیم فوتسال آپکو پارس قم گفت: این تیم در اولین مسابقه خود برابر تیم دبیری تبریز ۴ بر یک بازنده شد اما در دومین گام برابر شهرداری ساوه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و سپس ۲ بر صفر برابر منصوری شاد کاشان برنده شد.

آزادی بیان داشت: چهارمین مسابقه تیم آپکو پارس قم در سقز، با شکست ۵ بر یک برابر تیم آروین سقز، میزبان مسابقات همراه شد اما نماینده فوتسال قم در بازی‌های پنجم و ششم خود به ترتیب و با نتایج ۶ بر یک و ۳ بر یک مقابل تیم‌های یاران جوان بندر عباس و شهرداری رشت به برتری دست یافت.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب تیم آپکو پارس قم با کسب ۱۵ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های آروین سقز ۱۷ امتیازی و منصوری شاد کاشان ۱۶ امتیازی در رده سوم قرار گرفت و با وجود این که نتوانست به مرحله نهایی راه یابد اما نماینده سربلندی برای فوتسال قم بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfemdv.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما