چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 68484
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم:

کاهش 36 درصدی تصادفات جاده ای منجر به فوت

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه ایمن کردن جاده‌ها باید در اولویت قرار گیرد گفت: سال 1396 نسبت به سال گذشته تصادفات جاده ای منجر به فوت 36 درصد کاهش داشته است که این نشان دهنده انجام یکسری طرح‌های ضربتی توسط این مجموعه است.
38 دستگاه مینی بوس بین شهری نوسازی شد/کاهش 36 درصدی تصادفات جاده ای منجر به فوت
38 دستگاه مینی بوس بین شهری نوسازی شد/کاهش 36 درصدی تصادفات جاده ای منجر به فوت
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک عید غدیر، با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی سرمایه‌های هر کشور هستند، گفت: محورهای مواصلاتی در هر زمینه اقتصادی و تجاری و... نقش به سزایی دارند و ما از این جاده‌ها به عنوان سرمایه‌های کشور نگهداری کنیم.

جمالی با بیان اینکه ایمن کردن جاده‌ها باید در اولویت قرار گیرند اظهار کرد: در راستای کاهش تصادفات باید اقداماتی انجام گیرد، سال 1396 نسبت به سال گذشته تصادفات جاده ای منجر به فوت 36 درصد کاهش داشته است که این نشان دهنده انجام یکسری طرح‌های ضربتی توسط این مجموعه است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به طرح جایگزینی نیوجرسی‌های مفصلی با گاردیل های رفیوژ آزادراه قم- تهران گفت: فاز اول این پروژه به طول 15 کیلومتر انجام شده است که تا یک ماه دیگر فاز دوم و امیدواریم تا پایان سال 15 کیلومتر سوم آن نیز به بهره برداری برسد.

وی در ادامه تشریح طرح‌ها و پروژه‌های انجام شده و قابل افتتاح در هفته دولت گفت: پروژه جایگزینی نیوجرسی‌های مفصلی با گاردیل های رفیوژ کمربندی امام علی(ع) به طول 6 کیلومتر، اجرای طرح بهسازی روکش آسفالت محور روستایی قنوات به طول 15 کیلومتر، اجرای طرح نوسازی ناوگان مینی بوس برون شهری به تعداد 38 دستگاه و احداث جایگاه سوخت راهدارخانه آزادراه و جاده قدیم قم-تهران به تعداد یک باب، پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به مدارس حاشیه جاده‌ها ادامه داد: در راستای ایمن کردن این مدارس مسئولین مجموعه با همکاری پلیس راه و اورژانس در این مدارس جهت آموزش حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxxem.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما