کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ایام محرم صورت می گیرد؛

اعزام ۱۳۰۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی

خبرگزاری رسانيوز , 17 شهريور 1397 ساعت 21:12

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در آستانه ایام ماه محرم بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در آستانه ایام ماه محرم بیش از یک هزار و 300 نفر مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مبلغان بومی و تعدادی از مبلغان نیز از حوزه‌های علمیه قم، مشهد و اصفهان در استان فعالیت خواهند کرد، گفت: این مبلغان در سطح استان به بیان معارف اهل بیت(ع) می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مبلغان در ایام ماه محرم به بیان مباحثی از جمله خانواده و سبک زندگی، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی، بیان دستاوردهای انقلاب و مقایسه قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امربه معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی استان این آمادگی را دارد تا به مناطقی که نیاز به روحانی دارند مبلغ اعزام کند.

وی ادامه داد: همچنین همایش مسؤولان هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) استان با حضور 500 تا 600 نفر از روحانیان و مداحان روز پنجشنبه 22 شهریورماه جاری در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فردا نیز همایش تلفیقی با حضور روحانیان و مداحان استان در سالن غدیر برگزار می شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 68895

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/68895/اعزام-۱۳۰۰-مبلغ-مناطق-مختلف-خراسان-جنوبی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir