شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 69169
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

بیرق عزای حسینی و المان های عاشورایی در میدان آستانه حرم مطهر نصب شد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، المان های عاشورایی متناسب با این ایام در میدان آستانه حرم مطهر و سطح شهر قم نصب شد.
بیرق عزای حسینی و المان های عاشورایی در میدان آستانه حرم مطهر نصب شد
بیرق عزای حسینی و المان های عاشورایی در میدان آستانه حرم مطهر نصب شد
به گزارش قم نیوز سید محمد موسوی منش با اشاره به اقدامات سازمان در ایام محرم، بیان داشت: مجموعه چیدمان محیطی ماه محرم طرحی است با استفاده از کتل و بیرق عزا که در میدان آستانه حرم حضرت فاطمه معصومه(س) نصب شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه این اثر حجمی به 20 عدد رسیده است، ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری سالار و سید شهیدان، امام حسین(ع) این چیدمان محیطی در این میدان انجام شده است.
موسوی منش در مورد سایر فعالیتهای انجام شده در قم برای ایام سوگواری آن بزرگوار، به اکران بنرهای آیینی که در برخی نقاط شهر اجرا شده است، اشاره کرد و افزود: آذین بندی میدان آستانه متناسب با ایام محرم و نصب المان زنجیر در میدان بزرگ امام خمینی(ره) را از جمله فعالیت های سازمان زیباسازی است.
وی در پایان گفت: تعویض پرچم های الوان رنگی و میادین اصلی شهر با پرچم های سیاه، تبلیغات محیطی متناسب با ایام محرم و نصب پرچم های عزاداری، سیاه پوش کردن میادین، بلوارهای سطح شهر، چاپ و نصب پرچم ها و بنرهای مناسبتی با هدف انتقال مفاهیم ناب قیام حسینی از جمله اقدامات انجام شده در شهر قم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcao6ni.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما