شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 69189
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی مطرح کرد

احمد امیرآبادی: لزوم توجه به اهلیت سرمایه گذاران در زمینه واگذاری معادن در قم

قم نيوز : نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن در استان باید به افراد دارای اهلیت واگذار شود تا شاهد موارد واگذاری معادن به افرادی غیر از افراد بهره بردار پس از صدور پروانه بهره برداری نباشیم.
لزوم توجه به اهلیت سرمایه گذاران در زمینه واگذاری معادن در قم
لزوم توجه به اهلیت سرمایه گذاران در زمینه واگذاری معادن در قم
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی عصر امروز در جلسه شورای معادن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به وضعیت بخش معدن استان اظهار کرد: در بحث معادن شن و ماسه در قم افراط و تفریط صورت گرفت و این گونه سیاست در بخش معدن بر روی قیمت مصالح تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: باید اولویت بخش معدن استان قم مشخص شود تا بدانیم که باید در چه بخشی سرمایه گذاری صورت بگیرد.

نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی افزود: معادن در استان باید به افراد دارای اهلیت واگذار شود تا  شاهد موارد واگذاری معادن به افرادی غیر از افراد بهره بردار پس از صدور پروانه بهره برداری نباشیم، اگر ضعف قانونی در این زمینه وجود دارد باید مساله به مجلس منعکس شود تا اصلاح قانون صورت بگیرد.

امیرآبادی با اشاره به لزوم دفاع از حق مردم در بخش معدن اظهار کرد: باید در خصوص دریافت حق بهره برداری دولت از معادن دقت لازم صورت بگیرد تا حق مردم و بیت المال حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای معادن این اختیار را دارد که یک درصد از منابع فعالیت‌های معدنی در اطراف روستاها را دریافت و برای توسعه و عمران همان روستاها هزینه کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccosqe.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما