کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم در پیام بزرگداشت هفته دفاع مقدس:

ملت پای انقلاب ایستاده اند مسؤولان به خدمت همت گمارند

خبرگزاری فارس , 31 شهريور 1397 ساعت 10:40

شهردار قم در پیامی فرارسیدن 31 شهریور ماه سالروز حمله عراق به کشور و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.


به گزارش قم نیوز در پیام مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس آمده است: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. دفاع مقدس جلوه‌ای از رشادت‌، اخلاص، مردانگی، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و تبعیت از رهبری و نشانی از شور و شعور حسینی در دفاع از آرمان‌ها و راهبردهای مقدس جمهوری اسلامی بود.

در این پیام تصریح شده است: دفاع مقدس نه سن و سال می‌شناخت و نه جنسیت، بلکه ظهور و بروز حضور هر آزاده حتی خارج از مرزها برای دفاع از اسلام و وطن بود. چه بسیار بودند نوجوانانی که پرشور و با شعور حسینی به یاد نوجوان کربلا، طالب حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و عاشق شهادت به تبعیت از مولایشان امام حسین(ع) بودند. چه بسیار جوانانی که الگویشان علی‌اکبر امام حسین(ع) بود و جوانی‌شان را و جانشان که از هر چیز برایشان عزیزتر بود در راه اسلام دادند تا اسلام و نظامی که پرچم اسلام و امام حسین(ع) را بلند کرده است مقتدرتر باقی بماند. و چه بسیار زنانی که زینب‌وار حرکتی عظیم را در تبلیغ دفاع مقدس رقم زدند.

در این پیام اضافه شده است: خون‌هایی که از نوجوانان، جوانان، میان‌سالان و پیران و زنان و مردان میهن در دفاع مقدس بر زمین ریخته شد، شجره طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی را آبیاری کرد تا روز به روز بالنده‌تر بتواند ندای آزادی‌خواهی، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی را یکه و تنها در جهان فریاد بزند و امروز شاهدیم که این ندای الهی یک به یک مرزها را در می‌نوردد.

در پیام شهردار قم تاکید شده است:31  شهریور و سالروز بزرگداشت دفاع مقدس تنها یک رویداد در تقویم و تاریخ کشور نیست، بلکه زمانی برای یادآوری آنچه داشتیم و امروز داریم است؛ هیچ‌گاه نباید فراموش کرد که انقلاب اسلامی چه سختی‌ها و مشکلاتی را تا امروز پشت سر گذاشته تا به مرز 40 سالگی برسد. مردم ما همچنان بر سر آرمان‌ها، انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و هیچ‌گاه دل از نظام اسلامی و اسلام جدا نمی‌کنند؛ همچنانکه مسوولان نیز باید بیش از پیش برای رفع مشکلات کشور و خدمت بیشتر به مردم همت‌ گمارند.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عظیم‌الشان دفاع مقدس هشت‌ساله ملت ایران، امام راحل(ره) و ادای احترام به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از خداوند متعال توفیق روزافزون ملت انقلابی، ولایتمدار و بصیر ملت ایران در مسیر آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را خواهانم.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 69363

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69363/ملت-پای-انقلاب-ایستاده-اند-مسؤولان-خدمت-همت-گمارند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir