کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه پنج قم:

95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 31 شهريور 1397 ساعت 15:00

شهردار منطقه پنج قم با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر بیش از 95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: معابری هم که اقدام نشده به دلیل پروژه‌های شرکت‌های خدمات‌رسان و حفار بوده است.


به گزارش قم نیوز احمد ترکمن با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر بیش از 95 درصد معابر منطقه پنج روکش آسفالت شده است، گفت: معابری هم که اقدام نشده به دلیل پروژه‌های شرکت‌های خدمات‌رسان و حفار بوده است.

شهردار منطقه پنج قم بیان داشت: یکی دیگر از مسائل مبتلابه منطقه نبود ساختمان مناسب برای شهرداری منطقه بود که به سرعت اقدام به ساخت ساختمان جدید شد و قریب به یکسال است که ساختمان جدید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

ترکمن با تاکید بر اینکه منطقه پنج ظرفیت‌های عظیمی دارد؛ چراکه 5 کیلومتر از بلوار پیامبر اعظم(ص) در محدوده منطقه پنج است و همینطور بلوار خلیج فارس و... در منطقه قرار گرفته است، تصریح کرد: منطقه شهرقائم در گذشته در بن‌بست بود که با راه‌اندازی بلوار کبیری و اتصال آن به بلوار حضرت خدیجه(س) این مسیر باز شد و بخش عمده مشکلات منطقه رفع شد و برای کاهش بار ترافیکی منطقه نیز تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر(عج) در دستور کار قرار گرفت که با پیشرفت خوبی مواجه است.

وی بیان کرد: سال گذشته حدود 94 میلیارد تومان برای منطقه بودجه پیش‌بینی شده بود که 110 میلیارد تومان هزینه شد و امسال نیز حدود 110 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و منطقه پنج امسال هیچ سهمی هم از منابع ملی و استانی ندارد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69376

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69376/95-درصد-معابر-منطقه-پنج-روکش-آسفالت-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir