چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 69555
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد:

عملیات اجرایی صحن امام علی علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام

قم نيوز : مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌یبت(س) در امور روحانیت گفت: نزدیکی شبستان امام علی علیه السلام به ضریح حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یکی از عوامل انگیزه‌آفرین است که جلب نظر زائران و خیرین را به دنبال خواهد شد.
عملیات اجرایی صحن امام علی علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام
عملیات اجرایی صحن امام علی علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در آیین اذن آغاز عملیات اجرایی شبستان امام علی علیه‌السلام که در سالن محراب کریمه اهل‌یبت(س)برگزار شد، با اشاره به اینکه طی این سال‌ها پروژه‌های عمرانی بزرگی در حرم مطهر بانوی کرامت رقم زده شده است، اظهار کرد: امیدواریم شبستان امام علی علیه‌السلام نیز مدال افتخاری و باقیات الصالحاتی برای دست‌اندرکاران شود.

وی اضافه کرد: نزدیکی شبستان امام علی علیه السلام به ضریح حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یکی از عوامل انگیزه‌آفرین است که جلب نظر زائران و خیرین را به دنبال خواهد شد.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌یبت(س) خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ایجاد سرداب در اطراف ضریح مطهر، جلوگیری از تبلیغات سوء یکی از مباحثی است که باید مورد توجه دست‌اندرکاران قرار گیرد تا در روند کار با مشکلاتی از جمله شبهه‌اندازی افراد ناآگاه روبرو نشویم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه، با تاکید بر اینکه کار شبستان امام علی علیه‌السلام با عنایت ویژه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود، گفت: امیدواریم در این مسیر بتوانیم از ظرفیت خیرین نیکوکار که به دنبال توسعه معارف فاطمی هستند نیز به شیوه مطلوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiiem.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما