پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 69597
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پیام تسلیت امام جمعه قم به پدر شعر آئینی کشور

قم نيوز : حجت الاسلام سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، در پیامی، درگذشت مادر استاد مجاهدی، پدر شعر آئینی کشور را تسلیت گفت.
پیام تسلیت امام جمعه قم به پدر شعر آئینی کشور
پیام تسلیت امام جمعه قم به پدر شعر آئینی کشور
به گزارش قم نیوز متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم بدین شرح می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
هنرمند گرامی استاد محمدعلی مجاهدی دام عزه
مادر گوهر تمدن سازی است که اساسی‌ترین افق‌های مؤمن در کلام پیامبر اسلام به چنین مقامی گره‌خورده و بهشت که پاداش نیکوکاران است در وصف تعظیم مقام این گوهر تمدن ساز بیان‌شده است.
شما در سوگ چنین گوهری نشسته و چون تخلص ماندگارتان عمری را چون پروانه به گرد این شمع گرانبار گردیدید. ثمره معنوی ارتزاق از شیره جان مادری ولایی و محب اهل‌بیت علیهم‌السلام، قلمی شده از جنس شعر آیینی برای تعظیم شعائر دینی در دستان شما عزیز گرامی و چنین رسالتی چشمه‌ای همیشه جاری برای آن بانوی مرحومه خواهد بود و انشاء الله زمینه‌ای برای حشر ایشان با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و ولی‌نعمتمان کریمه آل طه باشد.
این‌جانب ارتحال مادر گرامیتان مرحومه علویه راضیه میلانی، صبیه مرحوم آیت‌الله‌العظمی میلانی(ره) و متعلقه مرحوم میرزا محمد مجاهدی تبریزی(ره) را تسلیت گفته و در جوار حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.
سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم
5 مهرماه 1397

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfetdv.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما