کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت کبدی قم خبر داد؛

آغاز رقابت کبدی کاران قمی در مسابقات ساحلی کشور

خبرگزاری مهر , 10 مهر 1397 ساعت 6:00

رئیس هیئت کبدی استان قم از آغاز رقابت کبدی کاران قمی در مسابقات ساحلی کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار داشت: مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و تیم کبدی استان قم نیز امسال در این رقابت‌ها حاضر است و همانند سال‌های گذشته، قم در بخش ساحلی رشته کبدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: رقابت کبدی کاران قمی از امروز در مسابقات کبدی ساحلی کشور آغاز می‌شود و تیم کبدی قم در گروه یک این مسابقات با تیم‌های آذربایجان غربی، حمل و نقل خلیج فارس و کلات همگروه است و در دور گروهی ۳ مسابقه برگزار می‌کند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: مسابقات کبدی ساحلی کشور در ۸ گروه برگزار می‌شود که برخی گروه‌ها ۳ تیمی و برخی گروه‌ها ۴ تیمی هستند و از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم این مسابقات صعود می‌کنند و تیم قم امید زیادی به صعود از مرحله گروهی دارد.

رشیدی بیان داشت: در سال‌های اخیر روی کبدی در قم سرمایه گذاری کرده‌ایم و تعداد ورزشکار و باشگاه‌های ما افزایش یافته اما هنوز به نتیجه دلخواه دست پیدا نکرده‌ایم و عزمی جدی برای یافتن مشکلات و حل آن‌ها وجود دارد که در این زمینه بیکار ننشسته‌ایم.

وی عنوان کرد: کبدی قم به جذب و پرورش مربیان جوان و کارآمد و به روز نیاز دارد و تمرکز ما بر تقویت در بخش دانش مربیگری قرار داده خواهد شد تا از این طریق بتوانیم هم در موضوع جذب کبدی کار موفق‌تر باشیم و هم آموزش باکیفیت‌تری به کبدی کاران ارائه دهیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 69750

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/69750/آغاز-رقابت-کبدی-کاران-قمی-مسابقات-ساحلی-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir