کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

تبیین درست انقلاب کشور را از شرایط پرمخاطره امروز عبور می‌دهد

خبرگزاری فارس , 26 مهر 1397 ساعت 17:32

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در صورتی که به مساله تبیین انقلاب توجه ویژه کنیم از گردنه پرمخاطره امروز عبور کرده و موفق می‌شویم.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر امروز در دیدار آیت الله مصباح یزدی در موسسه امام خمینی(ره)، با تاکید بر اینکه امروز موضوع انقلاب اسلامی و تبیین آن مساله‌ای بسیار مهم است اظهار کرد: در صورتی که به مساله تبیین انقلاب توجه ویژه کنیم از گردنه پرمخاطره امروز عبور کرده و موفق می‌شویم.

وی با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در خصوص فلسفه وجودی سازمان تبلیغات گفت: ایشان فلسفه سازمان تبلیغات را تبیین اسلام انقلابی می‌دانند و به همین خاطر در راستای تبیین اسلام انقلابی نقش و وظیفه مهمی بر دوش داریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات به اندازه کافی از ظرفیت‌های حوزه استفاده نکرده‌ است افزود: به خصوص این وضعیت در موضوع استفاده از ظرفیت حوزه انقلابی بیشتر نمایان است و با توجه به اینکه در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی نشده باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص نحوه تخریب اسلام انقلابی و اینکه هجمه‌ها و تخریب‌ها علیه چهره‌های شاخص انقلاب از سوی دشمن پیگیری می‌شود گفت: سازمان تبلیغات در دفاع از تفکر اسلام ناب وظیفه مهمی را به عهده داشته و باید همگان در این زمینه خوب عمل کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 70294

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70294/تبیین-درست-انقلاب-کشور-شرایط-پرمخاطره-امروز-عبور-می-دهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir