کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی: کشتار مردم بی گناه یمن به دست آل سعود مصداق بارز فتنه است

خبرگزاری فارس , 28 مهر 1397 ساعت 20:36

یکی از مراجع تقلید هیاهوهای امروز دنیا که از سوی اسرائیل و جبهه استکبار دنبال می‌شود را از مصادیق فتنه برشمرد و گفت: امروز شاهد کشتار مردم بی گناه در یمن از سوی آل سعود هستیم و این اقدامات از مصادیق بارز فتنه است.


به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) درباره فتنه اظهار کرد: ایشان از فتنه به عنوان عملی برای مخالفت با دین، ارزش های دینی و حق یاد کرده و عنوان فرموده اند که فتنه موجب ممزوج شدن حق و باطل شده و گرفتار شدن مردم در مسائلی مخالف ارزش های دینی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شاهد شکل گیری فتنه های مختلف از سوی مستکبران و دشمنان دین هستیم تاکید کرد: مهمترین عنصر در مقابله با فتنه تفکر، تدبر و داشتن بصیرت لازم در برابر جریان های فتنه است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در فتنه به دلیل ممزوج شدن حق و باطل موجب فرد از قرآن و مبانی دینی دور می‌شود، یادآور شد: مهمترین عامل برای مقابله با فتنه افزایش آگاهی های لازم به مردم و شناخت ایشان نسبت به فتنه است.

وی هیاهوهای امروز دنیا که از سوی اسرائیل و جبهه استکبار دنبال می‌شود را از مصادیق فتنه برشمرد و گفت: امروز شاهد کشتار مردم بی گناه در یمن از سوی آل سعود هستیم و این اقدامات از مصادیق بارز فتنه است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 70359

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70359/آیت-الله-نوری-همدانی-کشتار-مردم-بی-گناه-یمن-دست-آل-سعود-مصداق-بارز-فتنه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir