کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام می‌شود؛

برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۲۴۰ کشتی‌گیر نونهال در قم

خبرگزاری مهر , 29 مهر 1397 ساعت 11:19

رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۲۴۰ کشتی‌گیر نونهال به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: کشتی قم نگاه ویژه‌ای به پرورش کشتی گیران نونهال و نوجوان دارد و نتایجی که در سال‌های اخیر در سطح کشور توسط کشتی گیران قمی به دست آمده حاصل همین رویکرد است.

وی افزود: به عنوان بخشی از برنامه توسعه کشتی قم، جشنواره کشتی پهلوانک‌ها در قم با حضور بی‌سابقه ۲۴۰ ورزشکار  و به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش در خانه کشتی قم به انجام رسید و روزی پرشور در کشتی قم رقم زد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: از میان همین کشتی گیران نونهال، چهره‌های مستعد شناسایی می‌شوند و مسیر موفقیت را در پیش می‌گیرند در حالی که قم در ۳ سال اخیر مدال‌های آسیایی و جهانی خوشرنگی در کشتی در رده‌های سنی پایه کسب کرده است.

وزیری به حضور تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات قهرمانی کشور در شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: در این مسابقات، تیم قم در ۴ دیدار به میدان رفت که توانست ۲ برد کسب کند و در ۲ مسابقه نیز شکست خورد به طوری که پیروزهای آزادکاران قمی برابر تیم‌های خراسان جنوبی و هرمزگان و شکست‌های تیم قم برابر خراسان شمالی و مرکزی رقم خورد.

وی عنوان کرد: امیرحسین همائی، محسن زارعی، علی نور محمدی، محمد حسن زند، مهدی خلیلی، یوسف سبزی، محمد جواد پور بابا، علی شیرازی، رضا سنائی و حمیدرضا جعفریانی اعضای تیم کشتی آزاد قم در این رقابت‌ها بودند.


انتهای پیام/138


کد مطلب: 70376

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/70376/برگزاری-جشن-پهلوانک-ها-حضور-۲۴۰-کشتی-گیر-نونهال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir