جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۵
کد مطلب : 70857
منبع : خبرگزاری تسنیم

رشد 57 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قم در روز 28 صفر

قم نيوز : رئیس مرکز مدیریت راه قم گفت: حجم تردد ورودی شهر قم در روز ۲۸ صفر برحسب تردد واقعی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته، همچنین این حجم تردد به استان قم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد داشته است.
رشد ۵۷ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قم در روز ۲۸ صفر
رشد ۵۷ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قم در روز ۲۸ صفر
به گزارش قم نیوز جواد شاکری اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده از دستگاه‌های تردد شمار نصب‌شده در محورهای مواصلاتی برون‌شهری استان، جمع کل ورودی وسایل نقلیه سبک و سنگین به شهر قم در روز 28 صفر سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) 169 هزار و 169 خودرو بوده است.

وی جمع کل ورودی وسایل نقلیه سبک و سنگین به استان قم در این روز را در مجموع 189 هزار و 931 خودرو بیان کرد و گفت:  تعداد 168 هزار و 93 وسیله نقلیه سبک و 21 هزار و 838 وسیله نقلیه سنگین در روز 28 صفر امسال به استان قم واردشده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه قم خاطرنشان کرد: حجم تردد ورودی شهر قم در این روز برحسب تردد واقعی نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد رشد داشته، همچنین این حجم تردد به استان قم نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته است.

شاکری خاطرنشان کرد: این تردد بر حسب معادل سواری ورودی به شهر قم 191 هزار و 243 خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد رشد داشته است.

وی گفت: بر اساس رتبه مسیر از لحاظ مجموع تردد وسایل نقلیه آزادراه تهران- قم و بالعکس در رتبه نخست، بزرگراه سلفچگان- قم  و بالعکس در رتبه دوم و بزرگراه سلفچگان – راهجرد و بالعکس در رتبه سوم قرارگرفته است.

رئیس مرکز مدیریت راه قم حجم ورودی وسایل نقلیه سبک و سنگین به استان قم در روز 29 صفر همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تا ساعت 13 برحسب تردد واقعی را 50 هزار و 684 خودرو بیان و ادامه داد: تعداد 54 هزار و 238 خودرو نیز در همین مدت زمانی به استان قم واردشده‌اند.

شاکری حجم تردد ورودی به استان قم  بر حسب معادل سواری را 58 هزار و 736 خودرو بیان و افزود: حجم تردد ورودی به استان قم در همین زمان بر حسب معادل سواری 66 هزار و 467 خودرو بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgu79u.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما