کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از اجرای 380 برنامه تا افتتاح 28 پروژه در مناطق محروم به مناسبت هفته بسیج در قم

خبرگزاری تسنیم , 24 آبان 1397 ساعت 21:25

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) از اجرای ۳۸۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: ۲۸ پروژه مشارکتی هدف‌گذاری شده در مناطق محروم شهر قم در هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.


به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته زمینه‌ساز رشد و تعالی کشور بوده و رسانه‌ها نیز نقش مهمی در بازتاب این موفقیت‌ها بوده است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) افزود: به وجود آمدن بسیج یک اتفاق بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و این نهاد مردمی اثرگذاری مثبت بسیار زیادی در کشور داشته و بسیاری از موفقیت‌های کشور در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی کشور مدیون بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نقش خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف دفاعی امنیتی و اجتماعی کشور را ایفا می‌کند عنوان کرد: هفته بسیج فرصتی است که این خدمت‌رسانی‌ها و همچنین نقش بسیج در انقلاب اسلامی به خوبی مطرح شود.

شاهچراغی با اشاره به شرایط سخت کشور در زمینه اقتصادی ابراز کرد: بسیج در این شرایط سخت یاور و یاری‌دهنده مردم و دولت بوده و به جهت فراگیربودن در کشور توانسته در عرصه‌‌های اقتصادی و سازندگی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهدا گل سرسبد بسیج و بسیجیان هستند خاطرنشان کرد: کشور در عرصه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی و سیاسی مدیون فداکاری و ایثار شهدایی هستند که جان خود را برای این مرز و بوم فدا کردند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) بیان کرد: دشمنان امروزه هجمه همه جانبه‌ای از نظر اقتصادی و روانی به کشور وارد کرده اند اما بسیج همواره یار و یاور دولت و مردم بوده است و با خدمت‌رسانی و ایثار دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان قم پرداخت و ابراز کرد: از 25 آبان ماه و به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) برنامه‌های هفته بسیج در استان قم آغاز شده و تا پنجم آذر ادامه دارد که در این مدت 40 عنوان و 380 برنامه برگزار می‌شود.

شاهچراغی با بیان اینکه عطرافشانی مزار شهدای استان قم از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج انجام می‌شود اظهار داشت: 28 پروژه مشارکتی هدف‌گذاری شده در مناطق محروم شهر قم نیز در هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مورد نظر به مناسبت آغاز هفته بسیج انجام صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران در 26 آبان‌ماه است، همچنین یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم در 27 آبان برگزار می‌شود و سردار فدوی سخنران ویژه این مراسم است.

وی با اشاره به نقش مهم گروه‌های جهادی و جوانان در فعالیت‌های بسیج تصریح کرد: 50 گروه جهادی برای روستا‌ها و محله‌های شهر قم برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی فرهنگی و غیره در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) به تشریح بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج در استان قم پرداخت و خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌‌های هفته بسیج دیدار بسیجیان با مراجع و علما، مسابقات ورزشی، شب شعر و ارائه خدمات پزشکی رایگان است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 71115

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71115/اجرای-380-برنامه-افتتاح-28-پروژه-مناطق-محروم-مناسبت-هفته-بسیج-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir