دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 71221
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

توطئه دشمن در 13 آبان خنثی شد

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال دشمن طراحی کرده بود که از 13 آبان دوباره کشور را ناامن کند، اما با حضور مردم در صحنه این توطئه خنثی شد.
توطئه دشمن در 13 آبان خنثی شد
توطئه دشمن در 13 آبان خنثی شد
به گزارش قم نيوز نصرت الله لطفی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان قم که در سالن جلسات صدا و سیمای استان قم برگزار شد با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: صدا و سیما در این خصوص تدارک زیادی دیده و خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: ملت ایران پیوند ناگسستنی با اسلام و نظام اسلامی دارد و امسال شاهد برگزاری پرشور مراسم 13 آبان در سراسر کشور بودیم، امسال دشمن طراحی کرده بود که از 13 آبان دوباره کشور را ناامن کند، اما با حضور مردم در صحنه این توطئه خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: روز 9 دی به نام بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، البته برگزاری برنامه‌های بصیرت افزایی منحصر به روز 9 دی نیست و امکان برگزاری این برنامه‌ها قبل یا بعد از این تاریخ وجود دارد.

لطفی قیام 19 دی را نماد بصیرت مردم قم دانست و تصریح کرد: همه ارگان‌های استان قم باید براساس وظیفه دینی و انقلابی خود برنامه ای در دهه بصیرت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دهه بصیرت از 9 تا 19 دی ماه برگزار می شود ادامه داد: جلساتی مختلفی برای برگزاری پرشور ایام الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان قم طی هفته‌های آتی خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در برخی از استان‌ها پیش بینی شده است که از 9 دی تا 22 بهمن ماه برنامه‌های بصیرت افزایی در 40 مسجد محوری برگزار می‌شود و امکان برگزاری چنین سلسله‌ برنامه‌هایی در استان قم نیز وجود دارد.

لطفی بسیج را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این نهاد در تمام عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضور دارد و باید از ظرفیت هفته بسیج برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی ادامه داد: در عراق و سوریه از الگوی بسیج کشورمان الگوگیری شد تا این کشورها توانستند فتنه تکفیری‌ها را خاموش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: سیاست دشمن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امنیتی کردن فضا است و باید در این راستا از انجام اقداماتی که موجب ایجاد حاشیه می‌شود، خودداری کرد.

لطفی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در دهه فجر اظهار کرد: باید نمایشگاهی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تمام دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف در استان قم برای ارائه عملکرد چهل ساله نظام اسلامی برگزار شود و مطالب بیان شده در این نمایشگاه باید مستدل و باورپذیر باشد.  

وی ادامه داد: امروزه نظام سلطه جنگی را بر کشورمان تحمیل کرده است تا اثبات کند که نظام اسلامی کارآمد نیست، راه مقابله با این جنگ آگاهی بخشی به مردم است تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: یکی از عرصه‌های قابل دفاع کشورمان در عرصه بهداشت و درمان است و ایران از یک کشور وابسته در این بخش به کشوری تبدیل شد که آمارهای خوبی در بخش بهداشت و درمان دارد.

لطفی با اشاره به اعزام مبلغان در دهه فجر اظهار کرد: امسال دهه فجر مصادف با ایام فاطمیه است و باید اعزام مبلغان برای دهه فجر علاوه بر ایام فاطمیه صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» است و کارگروه‌های مختلف استان قم به خصوص کارگروه محرومیت زدایی باید گزارش عملکرد خود را در این خصوص ارائه بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsiqm.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما