جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 71357
منبع : خبرگزاری تسنیم

بسیجیان به نیروی انتظامی قم برای گشت زنی در محلات کمک می‌کنند

قم نيوز : فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: بسیجیان استان به‌صورت سازماندهی‌شده برای گشت زنی در محلات شهر قم و در ساعات مشخصی از شبانه‌روز به کمک نیروی انتظامی آمده‌اند.
بسیجیان به نیروی انتظامی قم برای گشت زنی در محلات کمک می‌کنند
بسیجیان به نیروی انتظامی قم برای گشت زنی در محلات کمک می‌کنند
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته مصلی قدس، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت مردم آگاه و خون شهدا ادامه یافته است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با عبور از پیچ‌وخم‌های بسیاری توانسته ادامه یابد و هم‌اکنون شاهد حضورش در کشورهای مختلف دنیا هستیم.

وی رهبری داعیانه مقام معظم رهبری را مورداشاره قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبری آگاه، عالم و مسلط به حقوق و مردمی بصیر توانسته در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کند و دوست و دشمن به این مسئله اذعان دارند.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی بسیج ابراز کرد: بسیج در هرجایی که نیاز بود، وارد صحنه عمل شده و در مناسبت‌های مختلف و مقابله با فتنه‌ها حضور بسیج ملموس بوده است.

شاهچراغی با بیان اینکه جمعیت بسیج سازمان‌یافته مردم هستند، ادامه داد: میلیون‌ها نفر از مردم به‌منظور خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی در بسیج حضور دارند، و در دوران سخت انقلاب همچون دفاع مقدس بسیجیان جان‌برکف برای دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند.

وی با اشاره به حضور بسیج در عرصه دفاعی اظهار داشت: مردم مرزنشین در مناطقی از کشور در قالب بسیج با گروه‌های تروریستی مقابله و با آن‌ها مبارزه می‌کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت بسیجیان را مورداشاره قرار داد و گفت: ورود بسیج به اقتصاد مقاومتی، عملکرد قابل‌توجه خواهران بسیجی و کمک بسیجیان به اقشار مختلف مردم ازجمله فعالیت‌های بسیج است.

شاهچراغی موضوع آب را از دغدغه‌های مهم مردم برشمرد و خاطرنشان کرد:  در این رابطه بسیج ورود جدی پیدا و با بهسازی قنات‌ها و شبکه‌های آب سعی در بهبود وضعیت کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج در روستاهای استان قم افزود: ایجاد خانه عالم، ساخت مسجد و حسینیه، تأسیس ورزشگاه و توسعه معابر در روستاها ازجمله فعالیت‌های بسیج در سطح روستاهای استان قم بوده است، همچنین حضور حدود 150 گروه جهادی در روستاهای محروم و محلات کم برخوردار شهر قم از دیگر اقدامات بسیجیان در استان قم است.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم اظهار داشت: بسیجیان استان به‌صورت سازماندهی‌شده برای گشت زنی در محلات شهر قم و در ساعات مشخصی از شبانه‌روز به کمک نیروی انتظامی آمده‌اند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm1qm.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما