کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان: ایران به نماد وحدت ملت‌های اسلامی تبدیل شده است

خبرگزاری تسنیم , 6 آذر 1397 ساعت 21:36

دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به نماد وحدت منطقه تبدیل شده است، گفت: ایران ‌در خط حفظ وحدت اسلامی بوده ‌و در منطقه از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است.


به گزارش قم نیوز شیخ بلال سعید شعبان ظهر امروز در دیدار مهمانان کنفرانس اسلامی با آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: ایران اسلامی در خط حفظ وحدت اسلامی بوده ‌و در منطقه از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به نماد وحدت منطقه تبدیل شده است، افزود: با توجه به همه مشکلات و فسادهایی که در دنیا وجود دارد و همچنین تفرقه‌های دشمن و اقدامات استکبار علیه مسلمانان، ایران همواره به حمایت از ملت‌های اسلامی پرداخته است.

      دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان بیان کرد: از 100 کشور در ایران جمع شدیم تا بگوییم خدا و دین و هدف واحدی داریم و استکبار نمی‌تواند به مقابله با ملت‌های اسلامی بپردازد.

بلال سعید شعبان خاطرنشان کرد: با تاسی به روشی که پیامبر (ص) در صدر اسلام انجام دادند و در کنار خود اباذر، مقداد، سلمان فارسی، بلال حبشی، عمار را داشتند ما هم از اقصی نقاط عالم جمع شدیم تا اعلام کنیم در مسیر وحدت هستیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 71513

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71513/دبیرکل-جنبش-توحید-اسلامی-لبنان-ایران-نماد-وحدت-ملت-های-تبدیل-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir