چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 71538
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: مردم و مسئولان از افراط‌وتفریط در امور بپرهیزند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر داشتن هماهنگی و صمیمیت در میان آحاد جامعه گفت: باید مردم و مسئولان نظام اسلامی سعی بر اجتناب از افراط‌وتفریط در همه امور داشته باشند.
آیت‌الله سعیدی: مردم و مسئولان از افراط‌وتفریط در امور بپرهیزند
آیت‌الله سعیدی: مردم و مسئولان از افراط‌وتفریط در امور بپرهیزند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در ساختمان اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تأکید بر داشتن هماهنگی و صمیمیت در میان آحاد جامعه اظهار داشت: باید مردم و مسئولان نظام اسلامی سعی بر اجتناب از افراط‌وتفریط در همه امور داشته باشند.

وی  با اشاره به جایگاه ویژه شهر قم در میان سایر شهرها گفت: دولت‌ها در طول سالیانی که با آن‌ها کارکرده‌ایم نسبت به شهر مقدس قم حساسیت ویژه‌ای داشته‌اند، امیدواریم همان عنایتی که امام راحل نسبت به قم داشتند ما نیز ادامه‌دهنده همان مسیر باشیم.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه مردم با آمدن در مراسمات مختلف مذهبی و اجتماعی حضور پرشور خود را در جامعه نشان می‌دهند، ادامه داد: باید در کنار سلایق شخصی مردم و مسئولان از افراط‌وتفریط اجتناب کرده و مسئولان فقط به فکر خدمتگذاری به مردم باشند.

سعیدی ضمن تقدیر از زحمات صادقی استاندار پیشین قم گفت: امیدواریم با تأیید نهایی استانداری که شایسته قم باشد شاهد انتخاب استانداری مدیر و مقتدر در استان قم باشیم.

در بخش دیگری از این جلسه، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با راه‌کارهایی می‌توان شرکت دانش آموزان در نماز جمعه را رونق بیشتری بخشید، گفت: هدف از حضور دانش آموزان در نماز جمعه، تقویت اعتقادی و تربیتی آنان است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مجتبی ذوالنور با تأکید بر اینکه حضور و شرکت پرشور دانش آموزان در نماز جمعه باید با محوریت مربیان و معلمان انجام شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر محور قرار دادن معلمان، با مشارکت مردمی می‌توان رونق بیشتری بر حضور مردم و دانش آموزان در نماز جمعه بخشید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjk05.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما