يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 71866
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: مراکز فرهنگی از سیاسی‌بازی دوری کنند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مراکز فرهنگی باید از سیاسی‌بازی و جناح‌بازی دوری کرده و به‌هیچ‌وجه در این مباحث دخالتی نداشته باشند.
آیت‌الله سعیدی: مراکز فرهنگی از سیاسی‌بازی دوری کنند
آیت‌الله سعیدی: مراکز فرهنگی از سیاسی‌بازی دوری کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید‌محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با اعضای موسسه آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: صبغه رزمندگی باید همواره در هیئت‌های اندیشه‌ورزی حفظ شود.

وی افزود: از منظر دین مقدس اسلامی رزمنده و مجاهد فی‌سبیل‌الله همواره دارای صبغه و ارزشمندی خاصی بوده است، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز در قالب مؤسسات فرهنگی آموزشی رزمندگان اسلام باید همواره مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت مؤسسات فرهنگی و آموزشی رزمندگان ظرفیت بالای طلاب بوده که لازم است تا ساماندهی‌های لازم برای استفاده بیشتر از ظرفیت طلاب رزمنده صورت بگیرد.

امام‌جمعه قم با اشاره به خطر افراد نفوذی در عرصه‌های مختلف فرهنگی خاطرنشان کرد: در برابر افراد و گروه‌های مخالف در عرصه فرهنگی باید از شیوه‌های تحمل و تعامل استفاده شود چراکه مسیر مبارزه در جنگ فرهنگی و نرم با جنگ سخت متفاوت است.

آیت‌الله سعیدی ابراز کرد: قم به‌دلیل جایگاه ویژه‌ای که دارد ازنظر فرهنگی و اجرایی با شهرهای دیگر تفاوت داد و بسیاری از فعالیت‌هایی که در شهرهای دیگر توسط دولت انجام می‌شود امکان اجرای آن‌ها در قم به دلیل شرایط  و ویژگی‌های خاص قم نیست.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: مراکز فرهنگی باید از سیاسی بازی و جناح‌بازی دوری کرده و به‌هیچ‌وجه در این مباحث دخالتی نداشته باشند، محتوا و برنامه‌های فعالیت موسسه فرهنگی رزمندگان اسلام باید در حد و اندازه این مرکز مهم باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdch-6nq.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما