?>?> قم نیوز - برگزاری دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست هیئت بدمینتون قم خبر داد؛

برگزاری دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم

خبرگزاری مهر , 20 آذر 1397 ساعت 13:30

سرپرست هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون کشور در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمد حسن حسین زاده اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور از این هفته با حضور ۷ تیم آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه ۳ و ۴ تیمی در این مسابقات دیدار می‌کنند.

وی افزود: مسابقات گروه دوم که با حضور ۳ تیم برگزار می‌شود به میزبانی قم به انجام می‌رسد به طوری که طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آذر ماه، ۳ مسابقه در سالن اختصاصی مرحوم فرهمند ورزشگاه حیدریان قم برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم‌های اس پی پلاستیک شیراز، هیئت زنجان و هیئت قم در این گروه حضور دارند و روز پنج شنبه در نوبت صبح و عصر، هر نوبت یک بازی برگزار می‌شود و آخرین بازی دور رفت نیز پیش از ظهر روز جمعه به انجام می‌رسد.

حسین زاده بیان داشت: دور برگشت این مسابقات در شیراز برگزار می‌شود و تیم هیئت بدمینتون قم امیدوار است بتواند هر ۲ بازی دور رفت خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا بتواند با خیالی آسوده‌تر وارد دور برگشت شود.

وی با اشاره به مسابقات رنکینگ استانی بدمینتون قم عنوان کرد: این سیاست در هیئت بدمینتون قم دنبال می‌شود که تمامی بازیکنانی که می‌خواهد از قم در مسابقات مختلف کشوری شرکت کننده ملزم به حضور در رنکینگ استانی هستند و هیچ بدمینتون بازی بر دیگری بدون امتیاز بالاتر در رنکینگ استانی، برتری ندارد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 71950

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71950/برگزاری-دور-رفت-لیگ-دسته-اول-بدمینتون-کشور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir