پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 72026
منبع : خبرگزاری تسنیم

سند راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان‌ها تدوین می شود

قم نيوز : مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: با توجه به وضعیت جامعه در هر سطح وضعیت فرهنگی و اجتماعی نیازمند بازنگری و تدوین نهایی سند راهبردی سازمان تبلیغات در سطح کلان و سند راهبردی استان‌ها هستیم.
سند راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان‌ها تدوین می شود
سند راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان‌ها تدوین می شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ علی خادمی عصر امروز در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت: ذائقه‌ها تغییر پیداکرده است و این موضوع باید مورد توجه باشد که مسئول تغییر این ذائقه‌ها چه افرادی هستند.

وی با بیان اینکه ساختار حوزه دین امروز ساختاری ناکارآمد است، افزود:امروز نیازمند بازنگری در موضوعات ساختار فرهنگی و دینی هستیم، چرا شبکه مسجد مثل گذشته مؤثر نیست و امروز باید این موضوع مورد توجه باشد که کارکرد مسجد کجا است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: وضعیت حوزه دین نیازمند بازنگری و تحلیل است و سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه وظیفه دارد تا در زمینه منابع انسانی و شبکه تبلیغی اقدام به کادر سازی کند.

خادمی با بیان اینکه یکپارچه نگری و پویا بودن با نگاه آرمان‌گرایانه مورد توجه باشد، ادامه داد: با توجه به وضعیت جامعه در هر سطح وضعیت فرهنگی و اجتماعی نیازمند بازنگری و تدوین نهایی سند راهبردی سازمان تبلیغات در سطح کلان و سند راهبردی استان‌ها هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3z9u.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما