پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 72029
منبع : خبرگزاری تسنیم

سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال چابک سازی درون‌سازمانی باشد

قم نيوز : مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: این سازمان باید موضوع هم‌افزایی و چابک‌سازی را از خود آغاز کند و مؤسسات سازمان گاهی اوقات هماهنگ نبوده و به‌صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند.
سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال چابک سازی درون‌سازمانی باشد
سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال چابک سازی درون‌سازمانی باشد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدوی امین عصر امروز در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده است و در افتخارات 40 ساله فرهنگی کشور نقش خوبی ایفا کرده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در دوره‌هایی نظیر ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اسلامی ترویج دستاوردها و دوران تثبیت نظام اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی همواره درخشیده و توانسته است به‌خوبی نقش خود را ایفا کند.

وی افزود: هر کدام از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی به‌خوبی در راستای اهداف این سازمان گام برداشتند، دو سازمان بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه انقلاب اسلامی منعطف عمل کردند.

مهدوی امین با اشاره به اینکه اگر سازمان تبلیغات اسلامی بخواهد به همین پویایی عمل کند باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری گام بردارد،تصریح کرد: این سازمان باید موضوع هم‌افزایی و چابک‌سازی را از خود آغاز کند، مؤسسات سازمان گاهی اوقات هماهنگ نیستند و به‌صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند که باید مؤسسات سازمان را به یکدیگر معرفی کرده تا همراه همدیگر گام برداشته و پیش بروند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات باید از سپاه انقلاب اسلامی تجربه بگیرد، افزود: تربیت دینی و اسلامی سپاه یکی از موضوعات است که باید الگوی سازمان تبلیغات اسلامی باشد، شهید حججی یکی از نمونه‌های تربیت‌یافته دینی سپاه انقلاب اسلامی است.

وی گفت: باید از تجربه‌های دیگر سازمان و نهادهای انقلاب اسلامی بهره گرفت و با ایجاد قرارگاه فرهنگی فعالیت کنیم، علی‌رغم خراب‌کاری‌هایی که توسط برخی دولت‌ها ایجاد شد غیرت دینی جامعه اسلامی سبب شد تا انقلاب اسلامی پیشرفت‌های خوبی داشته باشد.

مهدوی امین بیان کرد: هم آن‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند باید فرهنگ ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج کنیم، ظرفیت‌های بسیار خوبی در سازمان تبلیغات وجود دارد که برخی دستگاه‌ها حاضر به همکاری هستند ولی ما از کمک به آن‌ها و ارائه لیست هم دریغ کردیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطرنشان کرد: اگر مردم نبودند هرگز مأموریت‌های سازمان تبلیغات تعریف نمی‌شد و این ظرفیت مردمی سبب شده است در زمینه‌های مختلف موفق باشیم.

دارالقرآن‌ها در زمینه مبانی و محتوای قرآنی با سازمان تبلیغات تعامل داشته باشند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با اشاره به تحولات کشورهای اروپایی افزود: امروز اروپا می‌خواهد استقلال را زیر سایه انقلاب اسلامی تمرین کند و در این زمینه تحولات چشم‌گیری رخ‌داده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دشتکی بیان کرد: در سیاست‌گذاری تاکنون به مبانی دینی پرداخته نشده است و مبانی انقلاب اسلامی در سیاست‌گذاری‌ها مورد غفلت واقع‌شده است و در برنامه‌ریزی‌ها نیز این‌گونه است.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه معارف قرآن در اسلام خاطرنشان کرد: مبانی قرآن و عترت باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه باشد،دارالقرآن‌ها باید در زمینه مبانی و محتوای قرآنی با سازمان تبلیغات تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhyea.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما