کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موفقیت در جنگ نرم نیازمند نیروهای متخصص در سازمان‌های دینی است

خبرگزاری تسنیم , 22 آذر 1397 ساعت 21:40

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای موفقیت در جنگ فرهنگی دشمن باید نیروهای توانمند و متخصص و مجاهد در سازمان های فرهنگی داشته باشیم.


به گزارش قم نیوز جاوید در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت:روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می کند فعالیت های همه اداره کل ها را مورد بررسی قرار داده و به آنها بپردازد.

وی افزود: جنگ امروز جنگ روایت‌هاست. روایت ها هستند که با یکدیگر پنجه در پنجه می اندازند. روایت از خود به خود، از خود به دیگری و از دیگری به خودبرای موفقیت در این جنگ باید به لوازم آن مجهز شویم.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برای موفقیت در جنگ فرهنگی دشمن باید نیروهای توانمند و متخصص و مجاهد در سازمان های فرهنگی داشته باشیم، در دوره جدید با توجه به سیاست های حجت الاسلام قمی، روابط عمومی 30درصد از توان خود را به انتقال داده و اخبار اختصاص می‌دهد و 70درصد ظرفیتش را خرج دریافت و پردازش داده از سراسر کشور خواهد کرد.

  وی عنوان کرد: اگر با بدنه جامعه ارتباط برقرار نکنیم،در زمینه های مختلف به موفقیت دست پیدا نمی کنیم، روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کانالی بین سازمان و مردم است و در این زمینه باید اطلاعات لازم را گرفته و با پردازش و صورت‌بندی آن به ادارات کل و سازمان تبلیغات اسلامی کمک کند.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی روابط عمومی های استانی سازمان تبلیغات اسلامی جلسات مشترکی با این عزیزان برگزار می شود و برای ارتباط مستمر بر اساس الگوی منطقه ای عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 72069

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72069/موفقیت-جنگ-نرم-نیازمند-نیروهای-متخصص-سازمان-های-دینی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir