کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم

حقوق شهروندان قمی در تخصیص سهم مالیات بر ارزش افزوده ضایع می‌شود

خبرگزاری فارس , 27 آذر 1397 ساعت 19:30

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: در رابطه با درآمد ارزش افزوده حق شهرداری قم و شهروندان قمی تضییع می‌شود.


به گزارش قم نیوز علی‌اصغر رنگرز جدی امروز با بیان اینکه در رابطه با درآمد ارزش افزوده حق شهرداری قم تضییع می‌شود، اظهار کرد: دولت پس از 35 سال لایحه‌ای به مجلس داده که امیدواریم براساس جمعیت ارزش افزوده توزیع شود و حقوق شهروندان قمی به آنها باز گردانده شود.

وی با اشاره به نحوه توزیع سهم مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها گفت: اینکه شهرداری قم 80 تا 100 میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده دریافت می‌کند در حالی که ما یک میلیون جمعیت داریم به نسبت تهران که 8 برابر جمعیت دارد و چندین برابر دریافت می‌کند حق شهر قم تضییع می‌شود.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه امیدواریم در لایحه جدید حق هر شهری براساس نسبت جمعیت به آن داده شود، افزود: در بند الف و ب و ج و د ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده باید جمعیت ملاک تخصیص سهم ارزش افزوده باشد وگرنه حق شهرداری‌ها و مردم شهر تضییع می‌شود که در حال حاضر اینگونه برخورد نمی‌شود.
وی بیان کرد: در تهران که دفاتر تجاری و فروش متمرکز هستند حق دیگران به یک شهر داده شود و امیدواریم نمایندگان به این مساله توجه داشته باشند و قانون را به نفع مردم تصویب کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 72217

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72217/حقوق-شهروندان-قمی-تخصیص-سهم-مالیات-ارزش-افزوده-ضایع-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir