?>?> قم نیوز - قم میزبان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت کشتی قم:

قم میزبان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد

خبرگزاری مهر , 1 دی 1397 ساعت 13:22

رئیس هیئت کشتی استان قم از میزبانی قم از مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون کشتی، میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به قم واگذار شد و این مسابقات ۱۰ تا ۱۲ بهمن به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان قم در زمینه کشتی پایه و پرورش کشتی گیران آینده دار و جوان در بخش کشتی فرنگی در سطح کشور دارای اسم و رسم است و یکی از قطب‌های پرورش فرنگی کار به شمار می‌رود و برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در قم برای کشتی قم یک امتیاز قابل توجه محسوب می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: قم پیش از این سوابق روشنی در برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام داشته است و برگزاری مسابقات نوجوانان کشور در ادامه کارنامه مثبت قم از میزبانی از مسابقات رسمی معتبر اتفاق می افتد.

وزیری همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های بیان داشت: مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید نظری با حضور ۸ تیم داخلی و ۳ تیم خارجی در تهران برگزار شد و مهدی شوندی در ۶۱ کیلوگرم و محمد جواد طالبی در ۳۶ کیلوگرم از قم به ترتیب دوم و پنجم شدند.

وی عنوان کرد:  مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد روزهای ۵ تا ۷ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و کشتی گیران قمی نیز در این مسابقات روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 72377

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72377/قم-میزبان-مسابقات-کشتی-فرنگی-نوجوانان-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir