کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان ادامه تحصیل زندانیان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فراهم شد

خبرگزاری تسنیم , 1 دی 1397 ساعت 17:01

مدیرکل امور زندان‌های قم با اشاره به امکان تحصیل زندانیان استان گفت: با تدابیر اندیشیده شده امکان ادامه تحصیل زندانی‌های استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه فراهم‌شده است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ علی تهامی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مراسم گل‌ریزان زندانیان به‌صورت مستمر در سطح مراکز موجود در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره مسئله فرهنگ‌سازی و تربیت در سطح زندان‌های استان افزود: برای بهبود وضعیت زندانیان استان باید مسئله استفاده از روحانیت و مبلغین بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

مدیرکل امور زندان‌های استان قم عنوان کرد: برای امر مهم تربیت و فرهنگ‌سازی در سطح زندانیان استان برنامه‌های مهمی چون برگزاری نماز جماعت، برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، اقامه نماز جماعت و حضور تمام‌وقت مبلغان صورت می‌گیرد.

تهامی ابراز کرد: در حال حاضر 35 مبلغ تمام‌وقت در سطح زندان‌های استان مشغول فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی بوده که اثرات مفید و سازنده‌ای را در بین زندانیان استان داشته است.

وی با اشاره به امکان تحصیل زندانیان استان قم اضافه کرد: با تدابیر اندیشیده شده امکان ادامه تحصیل زندانی‌های استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه فراهم‌شده است.

مدیرکل امور زندان‌های استان قم طرح‌های حمایتی از زندانیان را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: از ظرفیت خیرین استان برای کمک و حمایت از زندانیان استان به‌ویژه در زمینه دیه استفاده می‌شود، مراسم گل‌ریزان امسال نیز مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور مردم و خیرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 72388

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72388/امکان-ادامه-تحصیل-زندانیان-قم-تمامی-مقاطع-تحصیلی-فراهم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir