چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 72562
منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدار حساس نماینده قم برای صعود به رتبه سوم در هفته بیست و دوم لیگ برتر

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیما برای صعود به رتبه سوم لیگ برتر فردا در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف تیم شهروند ساری می‌رود.
دیدار حساس نماینده قم برای صعود به رتبه سوم در هفته بیست و دوم لیگ برتر
دیدار حساس نماینده قم برای صعود به رتبه سوم در هفته بیست و دوم لیگ برتر
به گزارش قم نیوز هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور عصر فردا با بازی مهم و حساس سوهان محمد سیما و شهروند ساری در ورزشگاه شهید حیدریان قم دنبال می‌شود.

دیدار سوهان محمد سیما و شهروند ساری از آنجایی از اهمیت دوچندانی برخورد دار بوده که سوهان محمد سیما در صورت پیروزی در بازی فردا و احتمال لغزش فرش آرا می‌تواند به جایگاه سوم رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تکیه بزند.

تیم رده سومی فرش آرا در هفته بیست و دوم لیگ برتر در ساوه به مصاف سن ایچی می‌رود این روزها از شرایط خوبی برخوردار بوده و روند رو به رشدی را دنبال کرده است، همچنین حفاری اهواز دیگر تعقیب‌کننده جدی سوهان محمد سیما در یک بازی راحت البته بر روی کاغذ به مصاف تیم قعرنشین پارسیان شهر قدس خواهد رفت.

سوهان محمد سیما علیرغم وجود مشکلات شدید مالی و لغو تمرینات این تیم در هفته گذشته در یک بازی مهیج و نفس‌گیر در زمین ارژن شیراز 2 بر 1 به برتری رسیده و مشکلات چند روز گذشته خود را به دست فراموشی سپرده و در هفته‌های پایانی لیگ برتر سودای صدرنشینی و قرار گرفتن در بین سه تیم برتر را در سر می‌پروراند.

تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان با کسب 55 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی بوده و مس سونگون با 50 امتیاز جدی‌ترین تهدیدکننده گیتی پسند اصفهان است، همچنین فرش آرا مشهد نیز با 35 امتیاز در رده سوم قرار داشته که در صورت کوچک‌ترین تزلزلی در هفته بیست و دوم لیگ برتر مجبور خواهد شد جایگاه خود را با سوهان محمد سیما در صورت پیروزی برابر شهروند ساری عوض کند.

گفتنی است سوهان محمد سیما قم نیز با کسب 10 برد، 4 مساوی و 7 باخت و با کسب 34 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد، حفاری اهواز و شهروند ساری رقیب هفته بیست و دوم لیگ برتر با 32 امتیاز تعقیب‌کنندگان جدی نماینده فوتسال قم هستند.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 7 بر 1 سود شهروند ساری به پایان رسید، این دیدار از ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه 2 هزارنفری شهید حیدریان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5sbz.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما