کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار تکواندوکاران استان به بالاترین سطح در تاریخ ورزش قم رسید

خبرگزاری تسنیم , 12 دی 1397 ساعت 20:30

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تأکید کرد آمار تکواندوکاران استان قم به بالاترین سطح خود در تاریخ ورزش قم رسیده است.


به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار داشت: رشته تکواندو در قم روزبه‌روز به رشته مقبول‌تری برای مردم تبدیل می‌شود و آمار تکواندوکاران سازمان‌یافته در قم به بالاترین میزان خود در تاریخ ورزش قم رسیده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار ارائه‌شده از سوی هیئت پزشکی ورزشی استان قم که متولی ارائه آمار ورزشکاران سازمان‌یافته و رسمی است، حدود 4600 تکواندوکار در قم فعالیت دارند که 2500 نفر از این آمار را پسران و 2100 نفر را دختران تکواندوکار تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم درباره برنامه‌های آینده هیئت تکواندوی استان قم گفت: دوره داوری درجه 2 تکواندوی بانوان در حال حاضر در قم در حال برگزاری است و افسانه معین شیرازی از مدرسان درجه‌یک فدراسیون تکواندو در این دوره آموزشی در قم تدریس می‌کند.

جمشیدی عنوان کرد: یک دوره مربیگری درجه 3 در بخش بانوان نیز بهمن‌ماه در قم برگزار می‌شود و با توجه به این‌که در این دوره 4 مدرس مختلف حضور می‌یابند اسامی این مدرسان از سوی فدراسیون تکواندو هنوز اعلام‌نشده است.

وی تصریح کرد: یک دوره مسابقه چندجانبه در دهه مبارک فجر باهدف پشتوانه سازی تکواندوی پایه در قم برنامه‌ریزی‌شده و قرار است این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شود و برای حضور در این رقابت‌ها از استان‌های مختلف دعوت‌شده و پیش‌بینی ما حضور استان‌های هم‌جوار در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/  137


کد مطلب: 72892

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/72892/آمار-تکواندوکاران-استان-بالاترین-سطح-تاریخ-ورزش-قم-رسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir