پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 72902
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه قم اعلام کرد

اقامه نمازجمعه قم به امامت آیت الله اعرافی

قم نيوز : رئیس ستاد اقامه نماز جمعه قم با بیان اینکه این هفته نماز جمعه قم به امامت آیت الله اعرافی اقامه می شود، گفت: سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه نیز حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی است.
اقامه نمازجمعه قم به امامت آیت الله اعرافی
اقامه نمازجمعه قم به امامت آیت الله اعرافی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان با اشاره به برنامه های نماز جمعه این هفته قم اظهار کرد: نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی قم اقامه می شود.

وی با بیان اینکه سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: همچنین سخنرانی دانشجویی این هفته توسط نماینده بسیج دانشجویی استان ایراد شده و طرح رقابت در خدمت توسط سازمان جهاد کشاورزی اجرا می شود.

رئیس ستاد نماز جمعه استان قم به برنامه های جنبی نماز جمعه این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: این هفته با حضور ائمه جمعه استان و مسوولان پس از اقامه نماز از کتاب ١٦ سال بعد شامل زندگی شهید محمدرضا شفیعی و قطب نمای راه شامل بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت و نرم افزار جامع چندرسانه ای کارنامه قبولی در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

وی همچنین اذعان کرد: نماز جمعه این هفته در پردیسان و شهرهای کهک، قنوات، جعفریه، سلفچگان، دستجرد و فردو به ترتیب به امامت حجج اسلام والمسلمین قوامی، میرمومنی، کرمی پور، دهقانی، کتابچی، ابراهیمی و اسماعیل پور اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcj8hea.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما