پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 72905
منبع : خبرگزاری ايرنا
نماینده قم درمجلس:

راه ایستادگی دربرابر دشمنان افزایش قدرت اقتصادی است

قم نيوز : نماینده قم درمجلس شورای اسلامی گفت:اولین راه برای ایستادگی دربرابر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی افزایش قدرت اقتصادی کشور می باشد.
راه ایستادگی دربرابر دشمنان افزایش قدرت اقتصادی است
راه ایستادگی دربرابر دشمنان افزایش قدرت اقتصادی است
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی چهارشنبه شب در نشست سیاسی بصیرت درمسجد فاطمی قم افزود: در این راستا باید برنامه ریزی درستی برای افزایش صادرات به دیگر کشورها به ویژه کشورهای منطقه داشته باشیم، زیرا ایران اسلامی دارای توانمندی و ظرفیت های گسترده ای است که باید بتوانیم با مدیریت صحیح از آنها به خوبی بهره مند شویم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده مشکلات کشور از وابستگی فکری به غرب نشات می گیرد و امروز برای رفع چالش های موجود باید افراد متخصص و انقلابی را به کار بگیریم، گفت: ما باید در برابر غرب زده ها و نفوذی ها ایستادگی کنیم، زیرا آنان خسارت های بسیاری را به کشور وارد کرده اند.

وی افزود: روز نهم دی ماه 88 ملت غیور ایران اسلامی درسراسر کشور به صورت خودجوش به خیابان ها آمده و چشم فتنه گران را کور کردند، زیرا مردم هیچگاه بر سر آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی خود کوتاه نیامده و با کسی تعارف ندارند.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشورمان، آسیب های نظام بانکی را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از تصویب قانون ممنوعیت سودهای مرکب بانک ها در مجلس شورای اسلامی، فشار بانک ها برای اخذ سود و جریمه ها از مردم مضاعف شده است. 
وی با بیان اینکه در نظام بانکداری کشور به مردم ظلم می شود و همین سودهای حرام است که از آن دزدی و اختلاس بیرون زده است، ابراز امیدواری کرد که قوه قضائیه، مفسدان اقتصادی را هرچه سریعتر محاکمه و اعدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مستکبران غربی درطول 40 سال گذشته توطئه های بسیاری علیه ایران اسلامی به راه انداخته اند و امروز تحریم های سختی را بر کشورمان تحمیل کرده اند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با وجود همه سختی ها و فشارهای دشمنان، امروز در عرصه های مختلف علمی و نظامی در اوج قله های عزت و افتخار ایستاده است.

امیرآبادی با اشاره به دخالت های سیاسی و نظامی آمریکا درکشورهای منطقه و به راه انداختن فتنه داعش در سوریه و عراق،حضور نظامی ایران درسوریه برای مقابله با داعش را بسیار منطقی دانست و گفت: این آمریکایی ها هستند که حق و اجازه حضور در عراق و سوریه و کشورهای منطقه را نداشته و ندارند.

وی با بیان اینکه چگونه می توان با ترامپ که به هیچ قانون و قاعده ای پایبند نیست، مذاکره کنیم، افزود: متاسفانه برخی افراد ساده لوح همچنان بر مذاکره با آمریکا تاکید می کنند، اما باید بدانیم که در برابر زورگویان فقط باید ایستادگی کنیم و هرچه کوتاه بیاییم و عقب نشینی کنیم، شکست خورده و سیلی می خوریم.

وی با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی دربرابر دشمنان، توانسته است همه دشمنان منطقه ای و بین المللی را به زانو دربیاورد، خاطرنشان کرد: آمریکا بیش از هفت هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است، اما ترامپ از ترس خود باید شبانه به عراق بیاید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید اگر ایران اسلامی اقتدار نظامی نداشت، دشمنان ، ملت ایران را رها نمی کردند و در واقع موشک های کشورمان برای ما صلح به ارمغان آورده اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccpoqm.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما