شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 73015
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی مطرح کرد

لزوم ارتقاء جایگاه استان قم در شاخص‌های مختلف

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دنبال رشد و ارتقای جایگاه استان قم در همه شاخص‌ها باشیم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مدیران این استان حمایت می‌کنند.
لزوم ارتقاء جایگاه استان قم در شاخص‌های مختلف
لزوم ارتقاء جایگاه استان قم در شاخص‌های مختلف
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: این استان مرکز بصیرت و عش آل محمد(ص) است و مرکز بزرگ ترین حوزه علمیه جهان تشیع در شهر قم قرار دارد.

 وی ادامه داد: باید به دنبال رشد و ارتقاء استان قم در همه شاخص‌ها باشیم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مدیران این استان حمایت می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: سید محمد رضا هاشمی در دو ماهی که سرپرستی استانداری قم را بر عهده داشت به خوبی عمل کرد و خلا نبود استاندار در قم در این مدت احساس نشد، او در این مدت روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی را به گونه ای مناسب دنبال کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: امیدوارم که استاندار قم در دوره مسؤولیت خود موفقیت‌های خوبی را کسب کند و معاونان استاندار و مدیران قم باید با او در این خصوص همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftxde.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما