شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 73307
منبع : خبرگزاری ايرنا

باند قاچاق احشام در قم منهدم شد

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی قم از انهدام باند قاچاق احشام در این استان خبر داد و گفت: سه تن نیز در این رابطه دستگیر شدند.
باند قاچاق احشام در قم منهدم شد
باند قاچاق احشام در قم منهدم شد
به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق احشام از روستایی در قم به سمت به مرز شرقی و کشورهای همسایه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ماموران با بررسی های صورت گرفته ضمن تایید صحت موضوع، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و سه تن را در این رابطه دستگیر کردند.

درویشی با بیان این که 2 تن از افراد دستگیر شده اهل یکی از استان های مرزی و نفر سوم اهل یکی از روستاهای قم بوده و نقش واسطه گری داشته است، تصریح کرد: متهمان قصد داشتند 10 راس احشام از نوع گاو ماده مولد را به مرز شرقی و کشور همسایه منتقل کنند که با هوشیاری پلیس ناکام ماندند.

وی ارزش احشام کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 1.5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

وی قاچاق را یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی رونق بخشی به تولید داخل و رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم است که نیروی انتظامی با مبارزه بی امان با هرگونه قاچاق، تلاش وافری برای تثبیت شعار اقتصاد مقاومتی دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjatea.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما