سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 74272
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها در استانداری قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: ایجاد دفتری در استانداری برای ارتباط با دانشگاه‌ها پیش بینی شده است و در استانداری قم نیازمند راهنمایی نخبگان هستیم.
ایجاد دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها در استانداری قم
ایجاد دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها در استانداری قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در نشست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با فناوران، نخبگان و روسای دانشگاه‌های استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت اظهار کرد: این ارتباط پیوسته نیست و صنعتگران خود را نیازمند به ارتباط با دانشگاه نمی‌دانند.

وی ادامه داد: نیازمند تغییر رویکردها در کشور و استان قم هستیم و باید به دنبال مدیریت علمی باشیم، از زمان شروع فعالیتم در استانداری قم از نخبگان خواستم نظرات خودشان را به من ارائه بدهند و از این نظرات در تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌کنم.

استاندار قم افزود: ایجاد دفتری در استانداری برای ارتباط با دانشگاه‌ها پیش بینی شده است و در استانداری قم نیازمند راهنمایی نخبگان هستیم.

سرمست تغییر رویکرد اقتصاد به سمت اقتصاد دانش بنیان را ضروری دانست و تصریح کرد: باید به دنبال تولید ثروت براساس دانش باشیم، در این راستا پشتیبان شرکت‌های دانش بنیان در استان قم هستیم و این مساله جزو اولویت‌های مدیران استان است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های استان قم این ظرفیت را دارند که در کنار شرکت‌های دانش بنیان منشا اثر باشند، این استان قابلیت تبدیل شدن به هاب تکنولوژی در کشور را دارد و برای واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان آمادگی داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb55bz.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما