چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 74274
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه عنوان کرد :

کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریم

قم نيوز : رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در امور روحانیت از کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریم خبرداد و گفت: ۵۵۰ نفر در آزمون حفظ ۱۵ جزء و ۴۴۵ نفر در آزمون حفظ ۱۰ جزء به نتیجه رسیده‌اند.
کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریم
کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون نسبت به حفظ قرآن کریم نگاهی ویژه دارند، اظهار داشت: ۲۳ نفر در آزمون حفظ کل نهج‌البلاغه، ۲۸ نفر در آزمون حفظ نصف نهج‌البلاغه و ۱۷ نفر در آزمون حفظ یک سوم نهج‌البلاغه موفق شده‌اند.

وی از کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریم خبرداد و گفت: ۵۵۰ نفر در آزمون حفظ ۱۵ جزء و ۴۴۵ نفر در آزمون حفظ ۱۰ جزء به نتیجه رسیده‌اند.

همچنین، حجت‌الاسلام صفر فلاحی مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در امور فرهنگی با اشاره به فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس مطرح کرد: الزامات و شرایط ثبت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر به‌عنوان یک مؤسسه قرآنی بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حرکت مجموعه‌های قرآنی باید به صورت منسجم دنبال شود، عنوان کرد: تقویت ارتباط میان این مجموعه‌‌ها می‌تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdox05.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما