پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 74372
منبع : خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» در قم افتتاح شد

قم نيوز : نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» به‌منظور معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور امام جمعه قم افتتاح شد.
نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» در قم افتتاح شد
نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز مراسم افتتاح نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» به‌منظور معرفی دستاوردهای 40 ساله آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی،‌ هادی محمود نژاد معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران آستان مقدس در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمات فعلی آستان مقدس نسبت به دوران قبل از انقلاب به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه نیست، اظهار داشت: هرسال این آستان مقدس نسبت به سال گذشته به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بیشتری می‌رسد.
مسئولان حاضر در این مراسم، بعد از افتتاح نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» از نمایشگاه‌های بچه‌های انقلاب و حدیث ولایت در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) بازدید کردند و در جریان روند ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مجاوران آستان مقدس در این نمایشگاه‌ها قرار گرفتند.

نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» با استفاده از 18 قاب مختلف در سالن نمایشگاه «آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی» از امروز هم‌زمان با 18 بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرده است و طی ساعات 9 الی 12 و 15 الی 20 تا تاریخ 18 اسفندماه پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر خواهد بود.

گفتنی است، سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با عنوان «آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی» کار خود را با نمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» آغاز کرده و ازاین‌پس در مناسبت‌های مختلف و قالب‌های مختلف نمایشگاهی به ارائه خدمات فرهنگی به زائران خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci1qm.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما