کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

تلاش دولت برای تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور

خبرگزاری فارس , 25 بهمن 1397 ساعت 15:38

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت به دنبال تکمیل 500 هزار واحد باقی مانده مسکن در کشور است، همچنین وزارت راه و شهرسازی برای احداث 400 هزار واحد مسکن جدید برنامه دارد.


به گزارش قم نیوز محمد اسلامی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: این وزارتخانه به دنبال رونق بخشیدن به تولید مسکن در کشور به خصوص برای اقشار کم درآمد است و وزارت راه و شهرسازی در این خصوص تکلیف قانونی دارد.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها در پروژه مسکن مهر شتاب گرفته و دولت به دنبال تکمیل 500 هزار واحد باقی مانده مسکن در کشور است، همچنین وزارت راه و شهرسازی برای احداث 400 هزار واحد مسکن جدید برنامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: منابع مالی برای بازآفرینی شهری و اصلاح بافت‌های فرسوده در کشور پیش بینی شده است و شهر قم مشکلاتی در خصوص بافت‌های فرسوده دارد.

اسلامی با اشاره به وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: به دنبال برطرف کردن نقاط حادثه خیز در راه‌های کشور هستیم، البته آمار بی احتیاطی در رانندگی بالا رفته است.

وی ادامه داد: ایمن سازی راه‌ها جزو برنامه‌های فوری وزارت راه و شهرسازی است تا مردم با آسودگی بتوانند که در راه‌های کشور حرکت داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: بهبود معیشت مردم جزو برنامه‌های اصلی دولت است و هر کدام از دستگاه‌های دولتی در سال آینده در این خصوص تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 74515

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74515/تلاش-دولت-تکمیل-500-هزار-واحد-مسکن-مهر-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir