کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور پیامی صورت گرفت

حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری فارس , 26 بهمن 1397 ساعت 20:34

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن حمایت از بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب در تشریح گام دوم انقلاب اسلامی آمادگی کامل خود را برای حرکتی پویاتر و پر تحرک تر در صراط پر فروغ انقلاب اسلامی اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: انقلاب اسلامی با گذر از گردنه‌های پر پیچ و خم و با پشت سر گذاشتن حوادث و چالش‌هایی گسترده اکنون با بلوغ چهل سالگی خود در مطلع و سرآغاز مسیری روشن‌تر و هموار‌تر گام بر می‌دارد و به ترسیم نقشه راه آینده خود می‌پردازد. در چنین مرحله و نقطه عطفی رهبر حکیم انقلاب اسلامی با بیانیه‌ای راهبردی و تحلیلی کلان و همه جانبه به تشریح سیرت و هویت انقلاب اسلامی پرداخته‌اند و با بیانی فاخر افق‌های پیش روی نظام اسلامی را در مرعی و منظر ملت شهید پرور و سالکان طریق انقلاب تبیین فرموده‌اند. بیانیه راهبردی و عمیق ایشان چراغ راه ما برای ساختن ایران اسلامی و منشوری برای گام دوم انقلاب اسلامی است.

در این پیام اضافه شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجدید بیعت با معظم له آمادگی کامل خود را برای حرکتی پویاتر و پر تحرک تر در صراط پر فروغ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و چون همیشه پیشتاز پیگیری و اجرای منویات و رهنمود های ایشان خواهد بود. در این میان حوزه‌های علمیه و عالمان دینی که همواره با ایثار جان خود از شجره طیبه انقلاب اسلامی صیانت کرده‌اند، امروز نیزتمام توان خود را برای برداشتن گام دوم انقلاب و نقش آفرینی در میدان‌های عمل و مجاهده به منصه ظهور خواهند رساند. امید داریم مردم و مسئولان نیز با التزام و توجه به این منشور برای تحقق فصل جدید زندگی در جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی بردارند.

در این پیام تصریح شده است: لازم است از خروش حماسی و حضور با شکوه و گسترده مردم مؤمن و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن که بار دیگر تاریخ درخشان ملت ایران را مزین به برگی زرین کرد و مطلع الفجر پنجمین دهه انقلاب اسلامی را در کام ملت و دوستداران نظام اسلامی شیرین و گوارا ساخت، نهایت تشکر و سپاس را داریم و از درگاه خداوند متعال برای این ملت عزیز عزت و کرامت را مسئلت می‌نماییم.

در این پیام خاطرنشان شده است: امید است مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی ضمن توجه ویژه به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب با تمام توان در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی و خدمت به این مردم عزیز و حماسه ساز گام بردارند و شکر نعمت چنین ملت فهیمی را در عمل به جای آورند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 74547

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74547/حمایت-جامعه-مدرسین-حوزه-علمیه-قم-بیانیه-راهبردی-رهبر-معظم-انقلاب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir