کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم خبر داد

رقابت ملي‌پوش ناشنواي قم براي قهرماني آسيا

خبرگزاری فارس , 27 بهمن 1397 ساعت 9:30

دبير هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از اعزام ملي‌پوش ناشنواي قم به رقابت‌هاي 2019 فوتسال قهرماني ناشنوايان قاره كهن خبر داد.


به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی اظهار کرد: اسماعیل شاه‌زید ملی‌پوش شناخته شده و شاخص فوتسال ناشنوایان استان قم است که در چند سال اخیر همواره به واسطه استعداد و نبوغ بالای خود عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در میادین مختلف بوده است.

وی ادامه داد: شاه‌زید از نخستین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی تا اردوی نهایی برای اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان در این تیم حضور داشته و اکنون همراه با سایر ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه حضور دارد، رقابت‌هایی که از امروز رسما آغاز به کار می‌کند.

دبیر هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: امسال سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود و بازیکنانی از استان‌های اردبیل، تهران، فارس، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، همدان و یزد عضو تیم ملی اعزامی به این بازی‌ها محسوب می‌شوند.

وی ابراز کرد: محمد جهانگیری از اردبیل، علی‌اصغر محبوبی و حسین مصباحی از تهران، مهدی زارعی از فارس، اسماعیل شاه‌زید از قم،  مظاهر شیرزاد از قزوین، سیداسماعیل دژه از کهگیلویه و بویراحمد، احمدرضا رضایی از مازندران، علی‌اکبر احمدوند از همدان به همراه مصطفی حیدری و سیدمحمود دستخوش از یزد به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

غیاثی با بیان اینکه سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و ارم‌کیش قم مدیریت فنی این تیم را بر عهده دارد، تصریح کرد: سال‌ها با حسین شمس کار کرده‌ام و اکنون شمس مدیر فنی تیم ملی است، ضمن اینکه جبرئیل یوسفی به عنوان سرمربی،  مهدی صانعی و محمود درویش‌منش به عنوان مربی همراه تیم ملی هستند.

وی یاد آور شد: سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه در سال 2019 از امروز در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به عنوان قهرمانی دوره قبلی این رقابت‌ها، برای دفاع از این جایگاه خود برابر تیم‌های مدعی قهرمانی قاره کهن به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 110

 


کد مطلب: 74563

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74563/رقابت-ملي-پوش-ناشنواي-قم-براي-قهرماني-آسيا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir