کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عابدی از ورزش قم رفت

خبرگزاری فارس , 2 اسفند 1397 ساعت 21:01

آیین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با حضور مسؤولان کشوری برگزار شد.


به گزارش قم نیوز حسن عابدی که بعد از ریاست هیأت کاراته استان قم، در روز بیست و سوم تیرماه ۹۳ به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان این استان معرفی شده بود، روز گذشته از این سمت برکنار شد تا بعد از چهار سال و نیم حضور در این پست، فرد جدیدی مدیریت ورزش قم را برعهده بگیرد.

رسول منعم که از پانزدهم مهرماه ۹۴ تا پانزدهم دی‌ماه ۹۷ مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بود و عملکرد خوبی در این استان داشت، به‌عنوان جانشین حسن عابدی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسما معرفی شد.

منعم پیش از حضور در مدیریت ورزش و جوانان همدان، معاون اداره کل ورزش و جوانان این استان بود و همچنین معاون تربیت بدنی استان قم در زمان ریاست بهمن نیکخو و عباس جهان‌بینی به شمار می رفت؛ ریاست هیأت بسکتبال استان قم نیز در کارنامه منعم دیده می‌شود.

مراسم تکریم حسن عابدی و معارفه رسول منعم به‌عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، پیش از ظهر امروز پنجشنبه در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد.

امیررضا خادم معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، سید محمدرضا هاشمی معاون اجتماعی، امنیتی و سیاسی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر قم و جمعی از پیشکسوتان، روسای هیأت‌های ورزشی، ورزشکاران، مدیران باشگاه‌ها و مربیان استان قم در این مراسم حضور داشتند.

حسن عابدی طی چهار سال و نیم حضور در مدیر کلی ورزش و جوانان استان قم عملکردی پُر انتقاد داشت که ازجمله آنها می‌توان به سقوط تیم لیگ برتری صبای قم به لیگ دو و انحلال آن، سقوط تیم پُر افتخار فوتسال قم از لیگ برتر به لیگ‌های یک و دو، کناره‌گیری تیم هندبال بانوان هدف پویان جوان قم، انصراف بخش خصوصی از تیمداری در ورزش قم مثل ماهان تندیس، یاسین پیشرو و ... ، انصراف تیم‌های لیگ برتری ووشو بانوان و شطرنج و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 74822

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/74822/عابدی-ورزش-قم-رفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir