جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 75055
منبع : خبرگزاری تسنیم

عیادت استاندار قم از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در قم

قم نيوز : استاندار قم به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در بیمارستان شهید بهشتی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس عیادت کردند.
عیادت استاندار قم از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در قم
عیادت استاندار قم از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در حاشیه این عیادت اظهار داشت: متأسفانه این حادثه واژگونی اتوبوس امروز صبح جمعه در محور اتوبان قم ـ تهران رخ داد که از کرمان به سمت تهران در حرکت بود.

وی افزود: خواب‌آلودگی راننده علت ابن حادثه بوده ‌و 14 نفر نیز سرنشین داشته که سه نفر از آن‌ها در دم فوت و مابقی به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل می‌شوند.

استاندار قم تصریح کرد: اقدامات درمانی برای این عزیزان در حال انجام است که از خدمات صورت گرفته توسط اورژانس قم و کادر درمانی بیمارستان قدردانی می‌کنم.

ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این عبادت با بیان اینکه تمامی اقدامات درمانی انجام‌شده و از همان دقایق اولیه اورژانس در محل حاضر و از طریق بالگرد، اتوبوس آمبولانس و خودروهای اورژانس اقدام به انتقال مصدومان می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان‌های شهید بهشتی و فرقانی قم جراحان و متخصصان و فوق تخصص‌های ارتوپتی، داخلی، عمومی، مغز و اعصاب... اقدام به انجام معاینات لازم کرده و دستورات مربوطه برای درمان آن‌ها صادر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه از بین مصدومان حال دو نفر وخیم گزارش‌شده که با توجه به وضعیت آن‌ها امکان عمل جراحی نیز وجود ندارد که در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و به‌محض بهبودی شرایط آن‌ها عمل جراحی صورت می‌گیرد.

ایرانی خواه افزود: همه مصدومان اهل استان کرمان هستند و 5 نفر از آن‌ها نیز مرخص شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbsgbz.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما