سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 75293
منبع : خبرگزاری برنا

آیت‌الله سعیدی: طبع مردم در راهبردهای کلان فرهنگی در نظر گرفته شود 

قم نيوز : تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) توجه به طبع مردم در راهبردهای کلان فرهنگی و اقدامات فرهنگی در کشور را مهم دانست. 
آیت‌الله سعیدی: طبع مردم در راهبردهای کلان فرهنگی در نظر گرفته شود 
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ هنری ورزشی و دست‌اندرکاران معرفی چهل مسجد شاخص در قالب جشنواره بزرگ فرهنگی «چله سرو» ، با بیان اینکه دو نگاه در امور فرهنگی وجود دارد، اظهار داشت: یک نگاه این بوده که مراسمی با تشریفاتی و لوازمی برگزار شود و نگاه دوم اینکه آن برنامه باید متناسب با اهداف نظام باشد.

وی با اشاره به اینکه در مکان‌های خاستگاه انقلاب، باید به اهداف نظام، توجه بیشتری نمود، خاطرنشان کرد: در شهر قم به ویژه باید متناسب با شرایط و جایگاه آن تصمیم‌گیری و اقدام شود و همچنین با توجه به اینکه شهرداری با کمک مردم اداره می‌شود، مردم نیز انتظارات بیشتر و اجرایی‌تری از آن دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تصریح بر اینکه خواسته مردم مهم است، اما باید توجه شود که با موازین هم سازگار باشد، افزود: در راهبردهای کلان فرهنگی، طبع مردم هم تعریف شود.

آیت‌الله سعیدی: ‌شهر مقدس قم جای صحنه‌ها و اقدامات هنجارشکنانه نیست

وی با تأکید بر اینکه اصناف می‌توانند مؤید، مروج و مبلغ باشند، یادآور شد: اصناف در قم بسیار مؤثر هستند و آنها را باید در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی شهر، مدنظر داشت.

امام‌جمعه قم با یادآوری یاد شهدای 15خرداد و لزوم توجه بیشتر به آنها گفت: مبدأ انقلاب ما حادثه 15خرداد و نقش شهیدان این واقعه است که باید زنده نگه‌داشته شود.


انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdcfm0de.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما