دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 75716
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

تصویب بودجه 200 میلیارد تومانی برای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

قم نيوز : رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم برای سال آینده 200 میلیارد تومان است و این رقم بالاتر از بودجه پیشنهادی شهرداری بود.
تصویب بودجه 200 میلیارد تومانی برای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم 
تصویب بودجه 200 میلیارد تومانی برای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم 
به گزارش قم نیوز مجید اخوان در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به بودجه سازمان آتش نشانی شهرداری قم اظهار کرد: بودجه این سازمان در سال 98 به 41 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است و هزینه‌های جاری 80 درصد بودجه سازمان را تشکیل می‌دهند، 400 نفر پرسنل در سازمان آتش نشانی شهرداری قم فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: بودجه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم برای سال آینده 200 میلیارد تومان است و این رقم بالاتر از بودجه پیشنهادی شهرداری بود، دلیل این افزایش بودجه اهمیت توجه به فعالیت‌های عمرانی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: محل درآمد سازمان توسعه و عمرانی شهرداری شامل مواردی همچون اجرای پروژه‌های عمرانی، فروش آسفالت و اجاره ماشین آلات سنگین است، بودجه این سازمان در سال 98 نسبت به سال 97 بیش از 40 درصد افزایش داشته است.

اخوان با اشاره به بودجه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: بودجه این سازمان بسیار بیشتر از مجموع بودجه‌های بقیه سازمان‌های تابعه شهرداری است، هزینه جاری سازمان در طول یک سال 35 میلیارد تومان است که 17 میلیارد تومان از آن صرف پرداخت حقوق پرسنل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در سال آینده 18 میلیارد و 335 میلیون تومان است و 20 درصد این بودجه مربوط به هزینه جاری است.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcfvede.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما