سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 75775
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
محمد گلفشان عنوان کرد:

حضور ویژه هلال احمر برای شب سال تحویل در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر نوروز امسال به صورت ویژه در حرم مطهر و اطراف آن حضور خواهند یافت، گفت: در طول ایام سال دو اکیپ خواهر و برادر به زائران حرم مطهر خدمت‌رسانی خواهند داشت.
حضور ویژه هلال احمر برای شب سال تحویل در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
حضور ویژه هلال احمر برای شب سال تحویل در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه نیروهای هلال احمر داوطلبانه در طول سال به ویژه ایام نوروز در خدمت مردم هستند، اظهار کرد: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و جمعیت هلال احمر جدای از فعالیت‌های امدادی که در ۱۶ پایگاه سیار و ثابت دنبال می‌شود، ۲۶ پایگاه جوانان راهنمای زائر را در نقاط مختلف شهر قم برپا کرده است.

وی از اجرای کمپین «نه به تصادفات» در راستای ترویج فرهنگ رانندگی صحیح در قم یاد کرد و گفت: امسال برای شناسایی نقاط حادثه خیز در جاده‌ها اقدامات مورد نیاز را انجام داده تا پایگاه‌های امدادی در مکان‌های مورد نیاز برپایی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه پایگاه امدادی جاده گرمسار از امسال در راستای ارائه خدمت به مردم در کیلومتر ۵۰ این جاده به صورت دائمی فعال خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز بتوانیم همانند سال گذشته ارائه خدمات درمانی را به شیوه مطلوب رقم بزنیم.

وی ادامه داد: خادمان و مسئولان آستان مقدس بانوی کرامت در سال‌های گذشته با حضور در جمع نیروهای پایگاه‌های امدادی و راهنمای زائرین، موجب دلگرمی نیروهای هلال احمر می‌شدند که امیدواریم این امر امسال نیز مورد توجه قرار گیرد.

گلفشان با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر نوروز امسال به صورت ویژه در حرم مطهر بانوی و اطراف آن حضور خواهند یافت، مطرح کرد: در طول ایام سال دو اکیپ خواهر و برادر به زائران حرم مطهر خدمت‌رسانی خواهند داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcam0n0.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما