کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد

بازدید 166 گردشگر خارجی از اماکن تاریخی قم

خبرگزاری فارس , 3 فروردين 1398 ساعت 10:56

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از بازدید 166 گردشگر خارجی و بیش از 5هزار بازدید کننده ایرانی از اماکن و آثار تاریخی در روز نخست فروردین خبر داد.


به گزارش قم نیوز حمید یزدانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: 5496 بازدید کننده ایرانی و خارجی از آثار و بناهای تاریخی روز گذشته از بناهایی همچون بیت امام (ره)، موزه گنجینه آثار مراجع، تپه های قلی درویش، گنبد سبز و... بازدید کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: روز نخست فروردین 152 بازدید کننده ایرانی و 770 گردشگر غیر ایرانی از بیت امام (ره) بازدید کردند، علاوه بر آن 4812 نفر مسافر نوروزی ایرانی و 17 گردشگر خارجی از تیمچه بزرگ بازار قم دیدن کردند.

به گفته یزدانی، خانه زند و موزه مردمشناسی، خانه ملاصدرا، مسجد جامع و کاروانسرای دیرگچین از دیگر اماکن مورد بازدید گردشگران خارجی و داخلی در روز نخست فروردین بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خاطرنشان کرد: این اماکن از ساعت 9 تا 19 همه روزه در ایام نوروز آماده بازدید علاقمندان است.

گفتنی است؛ از روز 27 اسفندماه و با آغاز سفرهای نوروزی تا ساعات پایانی 1 فروردین بیش از 17 هزار نفر از آثار تاریخی استان قم بازدید کرده اند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 75857

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75857/بازدید-166-گردشگر-خارجی-اماکن-تاریخی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir